Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Terapijske interpretacije u psihodrami s adolescentima u školskom okruženju (CROSBI ID 197834)

Prilog u časopisu | stručni rad

Mindoljević Drakulić, Aleksandra Terapijske interpretacije u psihodrami s adolescentima u školskom okruženju // Napredak (Zagreb), 152 (2011), 1; 121-132

Podaci o odgovornosti

Mindoljević Drakulić, Aleksandra

hrvatski

Terapijske interpretacije u psihodrami s adolescentima u školskom okruženju

Psihodrama je akcijski oblik grupne psihoterapije. Kao sredstvo izražavanja, osim verbalizacije, primjenjuje pokreta, te govor tijela. Ona je i najinterpretativnija metoda terapije budući da se interpretacija daje putem tzv. Režiranja scena i odigravanja problema. Psihodramska terapijsko-iskustvena grupa učenika sedmih/osmih razreda osnovne škole u Zagrebu, trajala je u kontinuitetu dvije školske godine. Rabile su se najčešće psihodramske interpretacije: dvojnik (dubl), zamjena uloga i zrcaljenje. Unatoč organizacijskim poteškoćama, u grupi je postignut stalni psihoterapijski setting unutar škole, što je članovima grupe pomagalo u emocionalnom sazrijevanju, pripremajući ih na stanovit način za život u svijetu odraslih. Ponavljanjem i odigravanjem sličnih tema smanjivala se anksioznost članova, a vježbanjem uloga i važnošću igre osnaživao se interpretativni karakter psihodramske seanse, čime su adolescenti stjecali korektivno emocionalno iskustvo.

terapijske interpretacije; psihodrama; psihoterapija; adolescent; okruženje

nije evidentirano

engleski

Therapeutic interpretations in psychodrama with adolescents in a school setting

nije evidentirano

therapeutic interpretations; psychodrama; psychotherapy; adolescent; setting

nije evidentirano

Podaci o izdanju

152 (1)

2011.

121-132

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Psihologija