Terapijske interpretacije u psihodrami s adolescentima u školskom okruženju (CROSBI ID 197834)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Mindoljević Drakulić, Aleksandra
hrvatski
Terapijske interpretacije u psihodrami s adolescentima u školskom okruženju
Psihodrama je akcijski oblik grupne psihoterapije. Kao sredstvo izražavanja, osim verbalizacije, primjenjuje pokreta, te govor tijela. Ona je i najinterpretativnija metoda terapije budući da se interpretacija daje putem tzv. Režiranja scena i odigravanja problema. Psihodramska terapijsko-iskustvena grupa učenika sedmih/osmih razreda osnovne škole u Zagrebu, trajala je u kontinuitetu dvije školske godine. Rabile su se najčešće psihodramske interpretacije: dvojnik (dubl), zamjena uloga i zrcaljenje. Unatoč organizacijskim poteškoćama, u grupi je postignut stalni psihoterapijski setting unutar škole, što je članovima grupe pomagalo u emocionalnom sazrijevanju, pripremajući ih na stanovit način za život u svijetu odraslih. Ponavljanjem i odigravanjem sličnih tema smanjivala se anksioznost članova, a vježbanjem uloga i važnošću igre osnaživao se interpretativni karakter psihodramske seanse, čime su adolescenti stjecali korektivno emocionalno iskustvo.
terapijske interpretacije; psihodrama; psihoterapija; adolescent; okruženje
nije evidentirano
engleski
Therapeutic interpretations in psychodrama with adolescents in a school setting
nije evidentirano
therapeutic interpretations; psychodrama; psychotherapy; adolescent; setting
nije evidentirano