crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 655916

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Mindoljević Drakulić, Aleksandra
Naslov: Pedagoški aspekti psihoanalitičke teorije privrženosti u dijadi učitelj - učenik
( Pedagogical aspects of psychoanalytic attachment theory in the dyad teacher - pupil )
Knjiga: Pedagogija i kultura
Urednik/ci: Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana
Izdavač: Hrvatsko pedagogijsko društvo
Grad: Zagreb
Godina: 2012
Raspon stranica:: 165-173
Ukupni broj stranica u knjizi:: 357
ISBN: 978-953-99167-6-1
Ključne riječi: privrženost, dijada učitelj-učenik, zrcaljenje, sigurno mjesto
( attachment, dyad teacher-pupil, mirroring, secure base )
Sažetak:
U ovom radu daje se sažeti pregled početaka razvoja klasične psihoanalitičke teorije privrženosti Dr. Johna Bowlbyja. Autorica je usmjerena na iznimno važan snažni emocionalni odnos roditelja i djeteta koji se razvija u formativnim godinama ranoga djetinjstva, što predstavlja dominantan paradigmatski okvir uz pomoć kojega se objašnjava kasniji odnos učitelja i učenika u odgojno-obrazovnim institucijama. Kao što je za emocionalni razvoj u prvim godinama života važna djetetova okolina, (najčešće majka), tako i školski razred s učiteljem predstavlja stanovito zrcalo uz pomoć kojega učenik upoznaje svoje dimenzije. Različitim obrascima dječjeg reagiranja, a ponajprije stilom sigurne privrženosti razmatra se i uloga škole kao „sigurnog mjesta“ važnog za oboje aktera u dijadi učitelj – učenik.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Pregledni
Znanstvena područja:
Psihologija
Upisao u CROSBI: Aleksandra Mindoljević (aleksandra.mindoljevic@ufzg.hr), 20. Stu. 2013. u 08:56 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4