crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 656529

Disertacija

Autor: Rožić, Ida
Naslov: Razvoj brzine učenika i učenica mlađe školske dobi kao spolni dimorfizam
( Speed development of younger school age pupils as sexual dimorphism )
Vrsta: diplomski rad
Fakultet: Učiteljski Fakultet
Sveučilište: Sveučilište u Zagrebu
Mjesto: Zagreb, Hrvatska
Datum: 16.07.
Godina: 2013
Stranica: 41
Mentor: Prskalo, Ivan
Neposredni voditelj: Jenko Miholić, Srna
Ključne riječi: brzina; deskriptivna statistika; osnovna škola; učenici
( descriptive statistics; elementary school; pupils; speed )
Sažetak:
SPOLNI DIMORFIZAM Istraživanje je provedeno u jednoj zagrebačkoj osnovnoj školi na uzorku od 162 učenika u dobi od 6 do 11 godina u sklopu redovne nastave tjelesne i zdravstvene kulture. Učenici su bili podijeljeni na subuzorke po dobi i po spolu. Cilj istraživanja bio je utvrditi moguće razlike u razvoju brzine između učenika i učenica u sva četiri razreda osnovne škole. Uzorak varijabli sastojao se od tri motorička testa za provjeru brzine. Podatci istraživanja su obrađeni metodama deskriptivne statistike i Studentovim T-testom. Dobiveni rezultati su pokazali da ne postoji statistički značajna razlika u razvoju brzine između učenika i učenica mlađe školske dobi na nivou istog razrednog odjeljenja, dok je djelomično prihvaćena hipoteza o postojanju razlika između razrednih odjeljenja. Objašnjenje takvih rezultata leži u činjenici da se djeca te dobi usporedno fiziološki razvijaju i da se većina razlikovnih karakteristika javlja u pubertetu.
Izvorni jezik: HRV
Znanstvena područja:
Pedagogija
Puni text rada: 656529.Ida_Roi-FINAL.pdf (tekst priložen 21. Stu. 2013. u 09:37 sati)
Upisao u CROSBI: Srna Jenko Miholić (srna.jenko@ufzg.hr), 21. Stu. 2013. u 09:37 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4