crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 657433

Časopis

Autori: Juric, Mate
Naslov: Samoregulacija učenja i prilagodba nastave
( Self-regulated learning and adaptation of teaching process )
Izvornik: Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) XXIII (2012), 99-100; 23-25
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: učenje; nastava; prilagodba nastave; samoregulacija učenja; motivacija
( learning; teaching; adaptation of teaching; self-regulated learning; motivation )
Sažetak:
U članku se u uvodnom dijelu govori o samoregulaciji učenja, ciljnim orijentacijama i strategijama učenja. Zatim, opisani su problemi prilagodbe nastave učenicima različitih sposobnosti i interesa. Objašnjeni su mogući načini prilagodbe težine nastavnog gradiva i testova znanja putem primjene načela iz računalnog adaptivnog testiranja u kojem se svakom učeniku zadaju optimalno teški zadaci. Na taj način se pozitivno djeluje na motivaciju svakog pojedinog učenika. Dodatno, predlaže se korištenje više suradničkih, a manje natjecateljskih aktivnosti u nastavi kako bi svi učenici imali priliku afirmirati uvjerenja o vlastitoj intelektualnoj efikasnosti.
Projekt / tema: 269-1221210-0728
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Informacijske i komunikacijske znanosti,Psihologija
URL Internet adrese: http://casopis-zrno.com/images/stories/sadrzaj/zrno_99-100.pdf
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Samoregulacija učenja i prilagodba nastave
Upisao u CROSBI: Mate Juric (mjuric@unizd.hr), 23. Stu. 2013. u 17:54 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4