Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Samoregulacija učenja i prilagodba nastave (CROSBI ID 198135)

Prilog u časopisu | stručni rad

Juric, Mate Samoregulacija učenja i prilagodba nastave // Zrno (Zagreb), 23 (2012), 99-100; 23-25

Podaci o odgovornosti

Juric, Mate

hrvatski

Samoregulacija učenja i prilagodba nastave

U članku se u uvodnom dijelu govori o samoregulaciji učenja, ciljnim orijentacijama i strategijama učenja. Zatim, opisani su problemi prilagodbe nastave učenicima različitih sposobnosti i interesa. Objašnjeni su mogući načini prilagodbe težine nastavnog gradiva i testova znanja putem primjene načela iz računalnog adaptivnog testiranja u kojem se svakom učeniku zadaju optimalno teški zadaci. Na taj način se pozitivno djeluje na motivaciju svakog pojedinog učenika. Dodatno, predlaže se korištenje više suradničkih, a manje natjecateljskih aktivnosti u nastavi kako bi svi učenici imali priliku afirmirati uvjerenja o vlastitoj intelektualnoj efikasnosti.

učenje ; nastava ; prilagodba nastave ; samoregulacija učenja ; motivacija

nije evidentirano

engleski

Self-regulated learning and adaptation of teaching process

nije evidentirano

learning ; teaching ; adaptation of teaching ; self-regulated learning ; motivation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

23 (99-100)

2012.

23-25

objavljeno

0353-636X

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Psihologija