crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 659859

Zbornik radova

Autori: Glavina, Eleonora; Višnjić Jevtić, Adrijana
Naslov: Socijalne kompetencije djece predškolske dobi u dobno heterogenim i dobno homogenim skupinama
( Social competence of preschool children in heterogeneous and age homogeneus classes )
Izvornik: Psihosocijalni aspekti nasilja u suvremenom društvu – izazov obitelji, školi i zajednici / Šincek, Daniela (ur.). - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Društvo psihologa Osijek , 2012. 109-116 (ISBN: 978-953-314-045-2).
Skup: Psihosocijalni aspekti nasilja u suvremenom društvu – izazov obitelji, školi i zajednici
Mjesto i datum: Osijek, Hrvatska, 25. - 27.11.2010.
Ključne riječi: socijalna kompetencija ; heterogene skupine ; homogene skupine ; djeca rane dobi
( social competence ; heterogeneous group ; homogeneous group ; children of early age )
Sažetak:
Dobno heterogene ili homogene skupine? Dilema je koja se javlja kod svih stručnih djelatnika u organiziranju rada i provođenju kurikuluma u predškolskim odgojno obrazovnim skupinama. Praksa je pokazala da svaki od ova dva pristupa ima pozitivnih strana u smislu razvoja djece i njihovih kompetencija. Međutim, ukoliko stavimo socijalne kompetencije u prvi plan većina autora slaže se da heterogene skupine pružaju djeci veće mogućnosti za vježbanje socijalnih vještina, djeca su rijeđe izolirana i socijalno su kompetentnija od djece koja isključivo imaju kontakte s vršnjacima. U istraživanju je sudjelovalo 86 djece koja pohađaju heterogene skupine i 83 djece, koja pohađaju homogene skupine u Dječjem vrtiću Čakovec, u dobi od treće do sedme godine života. Njihove kompetencije mjerene su Katalogom ciljeva učenja pristupom dječjim kompetencijama iz kantona Bern koji se i u našoj zemlji pokazao kao koristan instrument za praktičan rad u skupini. Osobita pažnja posvećena je socijalnim kompetencijama obzirom da je njihov razvoj pokazatelj i emocionalnog statusa i sposobnosti samoregulacije što je preduvjet socijalno uspješnom funkcioniranju u kasnijoj životnoj dobi.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
Upisao u CROSBI: Adrijana Višnjić Jevtić (avisnjicjevtic@gmail.com), 2. Pro. 2013. u 19:48 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4