Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Socijalne kompetencije djece predškolske dobi u dobno heterogenim i dobno homogenim skupinama (CROSBI ID 603606)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Glavina, Eleonora ; Višnjić Jevtić, Adrijana Socijalne kompetencije djece predškolske dobi u dobno heterogenim i dobno homogenim skupinama // Psihosocijalni aspekti nasilja u suvremenom društvu – izazov obitelji, školi i zajednici / Šincek, Daniela (ur.). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Društvo psihologa Osijek, 2012. str. 109-116

Podaci o odgovornosti

Glavina, Eleonora ; Višnjić Jevtić, Adrijana

hrvatski

Socijalne kompetencije djece predškolske dobi u dobno heterogenim i dobno homogenim skupinama

Dobno heterogene ili homogene skupine? Dilema je koja se javlja kod svih stručnih djelatnika u organiziranju rada i provođenju kurikuluma u predškolskim odgojno obrazovnim skupinama. Praksa je pokazala da svaki od ova dva pristupa ima pozitivnih strana u smislu razvoja djece i njihovih kompetencija. Međutim, ukoliko stavimo socijalne kompetencije u prvi plan većina autora slaže se da heterogene skupine pružaju djeci veće mogućnosti za vježbanje socijalnih vještina, djeca su rijeđe izolirana i socijalno su kompetentnija od djece koja isključivo imaju kontakte s vršnjacima. U istraživanju je sudjelovalo 86 djece koja pohađaju heterogene skupine i 83 djece, koja pohađaju homogene skupine u Dječjem vrtiću Čakovec, u dobi od treće do sedme godine života. Njihove kompetencije mjerene su Katalogom ciljeva učenja pristupom dječjim kompetencijama iz kantona Bern koji se i u našoj zemlji pokazao kao koristan instrument za praktičan rad u skupini. Osobita pažnja posvećena je socijalnim kompetencijama obzirom da je njihov razvoj pokazatelj i emocionalnog statusa i sposobnosti samoregulacije što je preduvjet socijalno uspješnom funkcioniranju u kasnijoj životnoj dobi.

socijalna kompetencija ; heterogene skupine ; homogene skupine ; djeca rane dobi

nije evidentirano

engleski

Social competence of preschool children in heterogeneous and age homogeneus classes

nije evidentirano

social competence ; heterogeneous group ; homogeneous group ; children of early age

nije evidentirano

Podaci o prilogu

109-116.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Šincek, Daniela

Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Društvo psihologa Osijek

978-953-314-045-2

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija