crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 663399

Zbornik radova

Autori: Sošić Antunović, Ivana; Martinac Dorčić, Tamara
Naslov: Neki pokazatelji spremnosti djece za polazak u školu: kakva je povezanost pojedinih pokazatelja koje redovito ispitujemo pri procjeni djece u dječjim vrtićima?
( Some indicators of children's readiness for school )
Izvornik: Odgovornost : osobna, profesionalna, društvena : knjiga sažetaka / Nazor, Mirjana (ur.). - Split : Društvo psihologa u Splitu , 2009. 143-143.
Skup: 17. godišnja konferencija hrvatskih psihologa
Mjesto i datum: Split, hrvatska, 11.-14.11.2009.
Ključne riječi: spremnost za školu; pokazateljii spremnosti za školu; norme
( readiness for school; indicators of readiness for school; norms )
Sažetak:
Na uzorku od 462 polaznika dječjih vrtića (231 djevojčica i 228 dječaka)) u dobi između 5 i 7 godina primjenjeni su postupci ispitivanja razine vizualno-motorne zrelosti (Likovni Bender-gestalt test) i logičkog rezoniranja - neverbalne inteligencije (Ravenove progresivne matrice u boji) kao i procjena razvoja predčitačkih i predmatematičkih vještina, orijntacije u prostoru, poznavanja boja, pamćenja brojeva i procjena govora. Prosječni dobiveni rezultati razvoja logičkog rezoniranja i grafomotorike mjereni CPM i LB testovima razlikuju se od do sada korištenih normi u smjeru značajno boljih rezultata djece u uzorku u odnosu na postojeće norme. Logičko rezoniranje u funkciji je dobi, dok na razvoj grafomotorike efekt ima spol ispitanika. Nije pronađen efekt broja djece u obitelji ni redoslijeda rođenja. Stručna sprema majke povezana je uz neverbalnu inteligenciju, a stručna sprema oca uz razvijenu grafomotoriku djeteta. Postoji značajna povezanost među različitim pokazateljima zrelosti za školu (logičko rezoniranje, grafomotorika, usvojenost predčitačkih i predmatematičkih vještina, orijentacija u prostoru, pamćenje, poznavanje boja).
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Nema recenziju
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
Upisao u CROSBI: Tamara Martinac-Dorčić (tamaram@ffri.hr), 11. Pro. 2013. u 11:08 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4