crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 664677

Časopis

Autori: Matijević, Milan; Rijavec, Majda
Naslov: Motivacija za doškolavanje učitelja razredne nastave
( Motivation for Additional Education of the Form Teachers )
Izvornik: Obrazovanje odraslih : časopis za obrazovanje odraslih i kulturu (1331-7253) 1-4 (1999); 1-10
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: doškolovanje; motivacija; učitelji razredne nastave
( additional education; motivation; eachers )
Sažetak:
Autori su ispitivali tko i zašto studira na studiju za doškolavanje učitelja razredne nastave (N=484). Ovi su se učitelji uključili na dopunski studij koji organizira Učiteljska Akademija Sveučilišta u Zagrebu za učitelje koji žele povećati svoju školsku spremu. Za ispitivanje je konstruiran upitnik u osnovi kojega je Likertova ljestvica sa 20 stavaka. Ispitano je 80% upisanih studenata u Bjelovaru, Zagrebu i Krapini. Faktorskom analizom (metoda glavnih komponenti sa varimax rotacijom) dobivena su tri faktora koji objašnjavaju 25, 54% ukupne varijance. To su: Učenje i nove spoznaje, Napredovanje u poslu i prednosti visoke stručne spreme. Naknadno testiranje razlika između aritmetičkih sredina Tukeyevim HSD testom pokazalo je da su učitelji na studiju u Krapini najviše motivirani učenjem i novim spoznajama, dok su učitelji u Bjelovaru i Zagrebu manje time motivirani i između njih ne postoji statistički značajna razlika. Napredovanjem u poslu najviše su motivirani učitelji iz Krapine, zatim učitelji iz Bjelovara a najmanje učitelji iz Zagreba, Na skali Prednosti VSS-a nema razlike među ovim trima skupinama učitelja. Naknadno testiranje razlika između aritmetičkih sredina Tukeyevim HSD testom pokazalo je da su straiji učitelji u dobi iznad 36 godina značajno više motivirani učenjem i novim spoznajama od najmlađih učitelja do 29 godina. Također mlađi učitelji u dobi do 29 godina više su motivirani prednostima VSS-a od učitelja srednje dobne skupine. Na skali napredovanja na poslu nije bilo značajnih razlika među različitim dobnim skupinama.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Motivacija za doškolavanje učitelja razredne nastave
Upisao u CROSBI: Majda Rijavec (majda.rijavec@ufzg.hr), 13. Pro. 2013. u 23:01 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4