crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 675718

Časopis

Autori: Horvat, Melita; Kolačko, Domagoj; Novak, Miranda; Bašić, Josipa
Naslov: PROMIŠLJANJA O ETIČKIM DILEMAMA U PRIPREMI STUDENATA SOCIJALNE PEDAGOGIJE ZA DJELOVANJE U PRAKSI
( REFELECTIONS ON ETHICAL DILEMMAS DURING THE STUDY OF SOCIAL PEDAGOGY )
Izvornik: Kriminologija & socijalna integracija : časopis za kriminologiju, penologiju i poremećaje u ponašanju (1330-2604) 19 (2012), 2; 91-102
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: etika; etičke dileme; studij socijalne pedagogije; studentska praksa
( ethics; ethical dilemmas; social pedagogy studies; student practice )
Sažetak:
Etika je važan dio profesionalne djelatnosti za sve stručnjake s područja društvenih i humanističkih znanosti. Rad s ljudima je vrlo odgovoran te je stoga krucijalno slijediti one smjernice koje će osigurati dobrobit klijenata. Socijalni pedagozi su stručnjaci koji rade na svim područjima osobnog i društvenog života, te svakodnevno dolaze u doticaj s problemskim situacijama u kojima nije uvijek jasno kako postupiti. Etičke dileme se javljaju već i u vrijeme školovanja socijalnih pedagoga. Motivacija za pisanje ovog članka se javila nakon što su studenti socijalne pedagogije temeljem usvojenih etičkih načela na kolegiju Etika u prevencijskim istraživanjima uvidjeli etičku dvojbenost nekih situacija i djelovanja tijekom studiranja i prakse. Cilj ovog članka je osvješćivanje postojećih etičkih dilema kod studenata socijalne pedagogije, ali i profesora na fakultetu, mentora, rukovodnih osoba u ustanovama, ukratko svih koji su uključeni u praktičnu obuku studenata, te predlaganje nekih smjernica za poboljšanje. Ne žele se kritizirati postupci stručnjaka s kojima su studenti za vrijeme studija socijalne pedagogije imali priliku raditi, niti se želi kritizirati sustav čiji su studenti dio. Člankom se želi potaknuti na promišljanje i problematiziranje etičkih dilema, te se želi podići svijest o važnosti odgovornog postupanja prema klijentima i prema pravilima struke. Naglašene su smjernice koje mogu osigurati minimum standarda ukoliko ih stručnjaci slijede. Članak naglašava važnost etičkog kodeksa struke jednako kao i zakona, no neizostavna je i suradnja s drugim stručnjacima na tom području.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
URL Internet adrese: http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=114592
URL cjelovitog teksta: http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=114592
Časopis izlazi u samo elektroničkom izdanju: NE
Google Scholar: PROMIŠLJANJA O ETIČKIM DILEMAMA U PRIPREMI STUDENATA SOCIJALNE PEDAGOGIJE ZA DJELOVANJE U PRAKSI
Upisao u CROSBI: Miranda Novak (mnovak@erf.hr), 8. Sij. 2014. u 13:02 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4