KOMPARATIVNI MODELI DESTINACIJSKOG IMIDŽA DUBROVNIKA I SPLITA (CROSBI ID 201775)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Pavlić, Ivana ; Kesić, Tanja ; Jakeljić, Marija
hrvatski
KOMPARATIVNI MODELI DESTINACIJSKOG IMIDŽA DUBROVNIKA I SPLITA
Formiranje pozitivnog imidža turističke destinacije postaje nužnost u suvremenim uvjetima poslovanja u kojima je konkurencija na turističkom tržištu izrazito velika. Koncept destinacijskog imidža se primjenjuje u cilju diferenciranja destinacija i zauzimanja jedinstvene pozicije u svijesti potencijalnih turista. U izradi marketinške strategije turističke destinacije nužno je analizirati determinante koje utječu na formiranje pozitivnog imidža destinacije na ciljnim tržištima. Formiranje pozitivnog imidža turističke destinacije je izrazito složen proces, a promjena postojećeg imidža još je složeniji proces. U radu se analiziraju i istražuju determinante koje utječu na formiranje pozitivnog imidža turističkih destinacija Dubrovnika i Splita. Cilj i svrha istraživanja je utvrditi koji su determinirajući čimbenici u procesu donošenja odluke pri odabiru turističke destinacije, te koliko se ti čimbenici razlikuju pri odabiru različitih destinacija. Provedeno je empirijsko istraživanje uz pomoć anketnog upitnika na uzorku od 644 prigodno odabranih turista i to: 355 Dubrovnik i 289 Split u razdoblju proljeće – jesen 2009. godine. Rezultati dobiveni istraživanjem ukazuju prije svega na dosadašnje zanemarivanje važnosti primjene koncepta destinacijskog imidža kao presudnog čimbenika u kreiranju marketinške strategije destinacija što dugoročno može imati negativne posljedice. Radom se ukazuje na nužnost daljnjeg i kontinuiranog istraživanja determinirajućih čimbenika koji utječu na formiranje pozitivnog imidža turističke destinacije.
imidž; determinante; turistička destinacija; Path analiza; Dubrovnik; Split
nije evidentirano
engleski
COMPARATIVE MODELS OF TOURISM DESTINATION IMAGE: DUBROVNIK AND SPLIT
nije evidentirano
image; determinants; tourism destination; Path analysis; Dubrovnik; Split
nije evidentirano
Podaci o izdanju
64 (4)
2013.
327-350
objavljeno
0424-7558
Povezanost rada
Ekonomija