Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Refleksije obrazovnih modela učitelja razredne nastave na elemente glazbenih kompetencija (CROSBI ID 203190)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Nikolić, Lidija ; Ercegovac-Jagnjić, Gordana ; Bogunović, Blanka Refleksije obrazovnih modela učitelja razredne nastave na elemente glazbenih kompetencija / The influence of primary teachers' educational models on elements of their musical competence // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 15 (2013), 4; 1033-1056

Podaci o odgovornosti

Nikolić, Lidija ; Ercegovac-Jagnjić, Gordana ; Bogunović, Blanka

hrvatski

Refleksije obrazovnih modela učitelja razredne nastave na elemente glazbenih kompetencija

Istraživanjem se željelo ispitati kako godine radnog iskustva utječu na glazbene kompetencije učitelja razredne nastave, s ciljem ukazivanja na nužnost kvalitetnoga glazbenog obrazovanja na studiju. Ono bi trebalo omogućiti stjecanje stručnih znanja i vještina kao preduvjeta kvalitetne glazbene nastave u nižim razredima općeobrazovne škole i stvaranja čvrstih temelja za usavršavanje u različitim oblicima cjeloživotnog obrazovanja. Želeći utvrditi povezanost elemenata glazbenih kompetencija učitelja i značajnost razlika u odnosu na opće varijable, provedeno je eksplorativno i deskriptivno istraživanje. Za to je oblikovan upitnik kojim je ispitano 405 učitelja zaposlenih u razrednoj nastavi. Rezultati su potvrdili kako nema povećanja glazbenih kompetencija u odnosu na radno iskustvo, ali su razlike prisutne prema stupnju obrazovanja. Učitelji s visokom stručnom spremom pokazali su bolje poznavanje i primjenu sadržaja predmetne metodike i višu samoprocjenu te potvrdili učinkovitost tog modela studija.

cjeloživotno obrazovanje ; glazbene kompetencije ; metodika glazbene kulture ; obrazovanje učitelja

nije evidentirano

engleski

The influence of primary teachers' educational models on elements of their musical competence

Istraživanjem se željelo ispitati kako godine radnog iskustva utječu na glazbene kompetencije učitelja razredne nastave, s ciljem ukazivanja na nužnost kvalitetnoga glazbenog obrazovanja na studiju. Ono bi trebalo omogućiti stjecanje stručnih znanja i vještina kao preduvjeta kvalitetne glazbene nastave u nižim razredima općeobrazovne škole i stvaranja čvrstih temelja za usavršavanje u različitim oblicima cjeloživotnog obrazovanja. Želeći utvrditi povezanost elemenata glazbenih kompetencija učitelja i značajnost razlika u odnosu na opće varijable, provedeno je eksplorativno i deskriptivno istraživanje. Za to je oblikovan upitnik kojim je ispitano 405 učitelja zaposlenih u razrednoj nastavi. Rezultati su potvrdili kako nema povećanja glazbenih kompetencija u odnosu na radno iskustvo, ali su razlike prisutne prema stupnju obrazovanja. Učitelji s visokom stručnom spremom pokazali su bolje poznavanje i primjenu sadržaja predmetne metodike i višu samoprocjenu te potvrdili učinkovitost tog modela studija.

education of teachers ; life-long learning ; musical competences ; methodology of music education

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

15 (4)

2013.

1033-1056

objavljeno

1848-5189

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti, Pedagogija

Poveznice