crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 686475

Časopis

Autori: Bubić, Andreja; Hren, Darko
Naslov: Glas nastavnika o glasu studenata: Prihvaćenost i korištenje studentskih procjena o učinkovitosti nastavnika na Sveučilištu u Splitu
( Teachers' Voice About the Voice of Students: Acceptance and Usage of Students' Assessments of Teacher Effectiveness at the University of Split )
Izvornik: Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu (1846-9426) 4 (2011), 4; 291-312
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: evaluacija; nastava; nastavnici; studenti; studentske procjene učinkovitosti nastavnika
( evaluation; teaching; teachers; students; student evaluations of teacher quality )
Sažetak:
Centar za unaprjeđenje kvalitete Sveučilišta u Splitu organizirao je istraživanje u kojemu su nastavnici pojedinih sastavnica Sveučilišta popunjavali online-upitnik i pružili osobni osvrt na dosadašnje iskustvo sa studentskom evaluacijom nastave. Nastavnici su u upitniku odgovarali na tri skupine pitanja: pitanja o studentima, kvaliteti nastavnika te kvaliteti same nastave. Od ukupno 1833 nastavnika Sveučilišta, upitnik je ispunilo njih 402 ili 22%. Dobiveni rezultati pokazuju kako nastavnici većinu pitanja unutar studentskih anketa smatraju korisnima, a polovina njih navodi da dobivene povratne informacije zaista utječu na ponašanje nastavnika. Od nastavnika koji prepoznaju utjecaj ankete, njih 76% navodi da je on pozitivan, najčešće u smislu da se studentski odgovori koriste u svrhu poboljšanja kvalitete nastave, dok ih 14% smatra da je taj utjecaj negativan, najčešće u smislu smanjivanja kriterija. Međutim, treba spomenuti i kako ukupno 18% nastavnika smatra ankete neinformativnima. Općenito, dobiveni rezultati su u skladu s dosadašnjim svjetskim iskustvima vezanim uz korištenje ove metode procjene učinkovitosti nastavnika, te ukazuju na potrebu za povećanjem znanja i svijesti o ovoj metodi kao i eventualnoj reviziji i poboljšanju same ankete u budućnosti.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Glas nastavnika o glasu studenata: Prihvaćenost i korištenje studentskih procjena o učinkovitosti nastavnika na Sveučilištu u Splitu
Upisao u CROSBI: Andreja Bubić (abubic@ffst.hr), 31. Sij. 2014. u 16:03 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4