crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 689679

Zbornik radova

Autori: Banovac, Boris; Boneta, Željko
Naslov: Sociokulturni čimbenici odabira turističke destinacije
( The socio-cultural factors in the choice of the tourist destination )
Izvornik: Hotelska kuća '98. Hotel u turističkoj destinaciji. Knjiga I / Milena Peršić (ur.). - Opatija : Hotelijerski fakultet Opatija , 1998. 41-56.
ISSN: 0352-024242
Skup: 14. Bienalni međunarodni kongres Hotelska kuća '98.
Mjesto i datum: Opatija, Hrvatska, 5.-6.10.1998.
Ključne riječi: turistička destinacija; promidžba hotela; socio-kulturni utjecaj; promidžbeni slogani
( tourist destination; publicity; socio-cultural influence; advertising slogans )
Sažetak:
U radu se razmatra utjecaj socio-kulturnih čimbenika na odluke turista o odabiru turističke destinacije. Pozornost autora je prvenstveno usmjerena na raščlambu sociološkog backgrounda kojeg čine "nekontrolirane varijable marketinga", a bitne su za segmentaciju turističkog proizvoda destinacije. Rad se sastoji od dva dijela. Uvodni, teorijski dio predstavlja analizu procesa modernizacije i socio-kulturnog okruženja u kojem se uobličuju stavovi, aspiracije i potrebe što utječu na turističko ponašanje. U drugom, empirijskom dijelu autori analiziraju rezultate longitudinalnog istraživanja socio-kulturnih aspekata turističke potražnje u razdoblju od 1994. do 1997. godine u hotelima na području Istarske županije. Utjecaj sredstava promidžbe na odluku o odabiru Istra kao turističke destinacije razmatra se u korelaciji sa socio-kulturnim i demografskim varijablama kao što su: spol, dob, stručna sprema i zanimanje. Poseban aspekt istraživanja predstavlja analiza slogana koji po mišljenju turista najbolje izražavaju osobitost turističkog proizvoda Istre, čime je u analizu uključena doživljajna dimenzija Istre kao turističke destinacije.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Sociologija
Upisao u CROSBI: Željko Boneta (zeljko@ufri.hr), 28. Vel. 2014. u 08:45 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4