Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Od poluprofesije do profesije? Pokretanje diplomskog studija i status odgajateljske struke u hrvatskom društvu. (CROSBI ID 609136)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Boneta, Željko ; Vujičić, Lidija ; Tatalović Vorkapić, Sanja Od poluprofesije do profesije? Pokretanje diplomskog studija i status odgajateljske struke u hrvatskom društvu. // Ka kvalitetnom bazičnom obrazovanju i vaspitanju - standardi i efekti. 2013

Podaci o odgovornosti

Boneta, Željko ; Vujičić, Lidija ; Tatalović Vorkapić, Sanja

hrvatski

Od poluprofesije do profesije? Pokretanje diplomskog studija i status odgajateljske struke u hrvatskom društvu.

Tema priloga je analiza statusa odgajateljske struke u hrvatskom društvu te problematizacija utjecaja podizanja obrazovanja na master razinu na tu poziciju. U prvom su dijelu teksta ocrtana promišljanja o profesijama unutar najznačajnijih socioloških perspektiva (funkcionalizma, neo- veberijanske, neomarksističke teorije i feminizma) s posebnim naglaskom na odgajateljsku struku. U drugom dijelu analizira se pozicija i status odgajateljske struke u kontekstu proturječnih procesa modernizacije i retradicionalizacije hrvatskog društva. Treći je dio empirijsko istraživanje stavova studentica o pokrenutoj diplomskoj razini studija za afirmaciju odgajateljske struke. Anketnim upitnikom, koji je imao 59 pitanja (motivi upisa studija, kompetencije koje diplomski studij osigurava, socio-demografski podaci i otvorena pitanja o pozitivnim/negativnim dojmovima sa studija), anketirana je 71 studentica prve generacije studija. Ispitanice smatraju iznimno važnim pokretanje diplomskog studija za afirmaciju odgajateljske struke u društvu.

diplomski studij ranog i predškolskog odgoja; status odgajateljske profesije; sociologija profesija

nije evidentirano

engleski

From semi-profession to the profession? Starting of graduate studies and the status of the kindergarten teacher profession in Croatian society

nije evidentirano

graduate study of early and pre-school education; the status of the profession a kindergarten teacher; sociology of professions

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Ka kvalitetnom bazičnom obrazovanju i vaspitanju - standardi i efekti

Podaci o skupu

Ka kvalitetnom bazičnom obrazovanju i vaspitanju – standardi i efekti.

predavanje

11.10.2013-11.10.2013

Beograd, Srbija

Povezanost rada

Sociologija, Psihologija, Pedagogija