crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 690291

Časopis

Autori: Jukić Matić, Ljerka
Naslov: Recalling calculus knowledge
Izvornik: Teaching mathematics and computer science (1589-7389) 12 (2014); 55-70
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: calculus; retention; knowledge
Sažetak:
The main purpose of educational system is not only that the students perform well at the exam, but to remember the learnt material to some degree some time after the learning. This paper investigates students' retained knowledge, focusing mainly on topics concerning derivatives and differentiation, and examines the effect of re-learning in a short period of time. Results indicate that retained knowledge should be taken into consideration in instructional design and curriculum planning for the sequencing courses.
Projekt / tema: 037-2453075-1045
Izvorni jezik: ENG
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Matematika,Psihologija,Pedagogija
URL Internet adrese: http://tmcs.math.klte.hu/
URL cjelovitog teksta:
Časopis izlazi u samo elektroničkom izdanju: NE
Google Scholar: Recalling calculus knowledge
Upisao u CROSBI: Ljerka Jukić (ljukic@mathos.hr), 5. Ožu. 2014. u 15:41 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4