crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 695386

Zbornik radova

Autori: Rački, Željko; Šijačić, Željka
Naslov: Idealan učitelj i osobine dobrog govornika
( Ideal teacher and characteristics of a good speaker )
Izvornik: Book of abstracts, Knjiga sažetaka, Days of Ivo Škarić, Dani Ive škarića, 2nd International Conference on Rhetoric, Postira, April 23 - 26. 2014. / Runjić-Stoilova, Anita ; Varošanec-Škarić, Gordana (ur.). - Postira : Croatian Philological Association , 2014. 93-94 (ISBN: 9778-953-296-082-2).
Skup: Days of Ivo Škarić 2nd International Conference on Rhetoric
Mjesto i datum: Postira, Hrvatska, 23.-26.4.2014.
Ključne riječi: retorika; govorničko samopouzdanje; strah od javnog nastupa; osobine učitelja
( rhetoric; public speaking confidence; fear of public speaking; ideal teacher traits )
Sažetak:
Cilj je ovoga istraživanja bio utvrditi odnose samoprocjene i vršnjačke procjene govorničkoga samopouzdanja i nekih kvaliteta govora budućih učitelja razredne nastave (magistara primarnoga obrazovanja) u kontekstu osobina idealnih učitelja. U istraživanju su karakteristike govora i govornika kao što su tečnost u izražavanju, bogatstvo rječnika, jasnoća i razgovijetnost govora te govori li student (N = 65 ; medijan dobi je 23 godine) pravilnim književnim jezikom korišteni kao pokazatelji važnih kvaliteta govora idealnih budućih učitelja. Rezultati pokazuju da studenti kod svojih vršnjaka, budućih učitelja, razlikuju karakteristike govora ili govorničke vještine od govorničkog samopouzdanja. Tečno izražavanje pri govoru pokazalo se najsnažnije povezano s time koliko se student drži samopouzdanim govornikom. Dodatno, samopouzdano i tečno govorenje pravilnim književnim jezikom kao osobine dobroga govornika su se ujedno, kako nalazi ovoga istraživanja pokazuju, pokazale kao kvalitete idealnoga učitelja koji učinkovito vodi odjel i nastavu koristeći govor kao temeljnu vještinu svoga rada.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
Upisao u CROSBI: Željko Rački (zracki@ufos.hr), 29. Tra. 2014. u 12:52 sati
Napomene:
Rad je napisan na hrvatskom, ali izložen na engleskom jeziku, u skladu sa zahtjevima organizatora konferencije.



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4