Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odnos postojećih načina poticaja djetetova samopoštovanja u dječjem vrtiću i roditeljskog viđenja efekata poticanja samopoštovanja (CROSBI ID 205893)

Prilog u časopisu | stručni rad

Šimunović, Ida ; Sindik, Joško Odnos postojećih načina poticaja djetetova samopoštovanja u dječjem vrtiću i roditeljskog viđenja efekata poticanja samopoštovanja // Hrvatski narodni godišnjak - Hrvatsko kulturno društvo Napredak, 68 (2014), 2; 7-12

Podaci o odgovornosti

Šimunović, Ida ; Sindik, Joško

hrvatski

Odnos postojećih načina poticaja djetetova samopoštovanja u dječjem vrtiću i roditeljskog viđenja efekata poticanja samopoštovanja

Cilj istraživanja bio je prognoza kriterijskih varijabli (prisutnost informiranja odgojitelja o razini razvoja i načinima poticanja samopoštovanja djeteta, procjena činjenja vrtića u pogledu samopoštovanja djeteta, zadovoljstvo općom razinom samopoštovanja kod djeteta) na temelju prediktora: način na koji roditelji potiču samopoštovanje djeteta, vrste informacija koje roditelji dobivaju od odgojiteljica u vrtiću, roditeljska percepcija pomoći vrtića u razvoju samopoštovanja djeteta i roditeljskih izvora znanja o razvoju samopoštovanja u odgoju djeteta. Ispitali smo 102 majke koje su u prosincu 2009. godine imale djecu uključenu u programe predškolskih ustanova u Hrvatskoj, Upitnikom o roditeljskoj percepciji poticanja samopoštovanja u dječjem vrtiću. Rezultati su pokazali da postoji statistički značajna mogućnost sve tri kriterijske varijable, na temelju razine prediktorskih varijabli. Prema viđenju roditelja, odgojitelji su najbitniji čimbenik u razvoju samopoštovanja djeteta u dječjem vrtiću. Praktičnu primjenu rezultata ovog istraživanja vidimo u edukaciji roditelja i odgojitelja, a s ciljem koordiniranih napora u poticanju razvoja samopoštovanja kod djeteta.

odgojni utjecaj; predškolska djeca; prognoza

nije evidentirano

engleski

The relationship among existing ways of incentives for child's self-esteem in kindergarten and parental perceptions of the effects of encouraging self-esteem

nije evidentirano

educational impact; preschoolers; forecasting

nije evidentirano

Podaci o izdanju

68 (2)

2014.

7-12

objavljeno

1512-5904

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija