Odnos postojećih načina poticaja djetetova samopoštovanja u dječjem vrtiću i roditeljskog viđenja efekata poticanja samopoštovanja (CROSBI ID 205893)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Šimunović, Ida ; Sindik, Joško
hrvatski
Odnos postojećih načina poticaja djetetova samopoštovanja u dječjem vrtiću i roditeljskog viđenja efekata poticanja samopoštovanja
Cilj istraživanja bio je prognoza kriterijskih varijabli (prisutnost informiranja odgojitelja o razini razvoja i načinima poticanja samopoštovanja djeteta, procjena činjenja vrtića u pogledu samopoštovanja djeteta, zadovoljstvo općom razinom samopoštovanja kod djeteta) na temelju prediktora: način na koji roditelji potiču samopoštovanje djeteta, vrste informacija koje roditelji dobivaju od odgojiteljica u vrtiću, roditeljska percepcija pomoći vrtića u razvoju samopoštovanja djeteta i roditeljskih izvora znanja o razvoju samopoštovanja u odgoju djeteta. Ispitali smo 102 majke koje su u prosincu 2009. godine imale djecu uključenu u programe predškolskih ustanova u Hrvatskoj, Upitnikom o roditeljskoj percepciji poticanja samopoštovanja u dječjem vrtiću. Rezultati su pokazali da postoji statistički značajna mogućnost sve tri kriterijske varijable, na temelju razine prediktorskih varijabli. Prema viđenju roditelja, odgojitelji su najbitniji čimbenik u razvoju samopoštovanja djeteta u dječjem vrtiću. Praktičnu primjenu rezultata ovog istraživanja vidimo u edukaciji roditelja i odgojitelja, a s ciljem koordiniranih napora u poticanju razvoja samopoštovanja kod djeteta.
odgojni utjecaj; predškolska djeca; prognoza
nije evidentirano
engleski
The relationship among existing ways of incentives for child's self-esteem in kindergarten and parental perceptions of the effects of encouraging self-esteem
nije evidentirano
educational impact; preschoolers; forecasting
nije evidentirano
Podaci o izdanju
68 (2)
2014.
7-12
objavljeno
1512-5904