Glazbene preferencije učenika srednje glazbene škole (CROSBI ID 206039)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Brđanović, Davor
hrvatski
Glazbene preferencije učenika srednje glazbene škole
Odgoj glazbenog ukusa i usmjeravanje glazbenih preferencija prema kvalitetnoj glazbi važna je zadaća glazbenih škola. Teorijski model glazbenih preferencija Alberta LeBlanca putem osam razina obrade ulaznih glazbenih informacija prikazuje hijerarhiju varijabli važnih za formiranje glazbene preferencije pojedinca. Polazeći od tog modela, ovo istraživanje daje neke odgovore na pitanja o glazbenim preferencijama učenika srednje glazbene škole obzirom na njihovu dob (razred koji polaze), rod, obrazovanje roditelja i mjesto stanovanja. Istražene su i razlike u glazbenim sklonostima između učenika prvih i četvrtih razreda srednje glazbene škole. U istraživanju su sudjelovala 134 učenika srednjih glazbenih škola iz Bjelovara, Križevaca, Varaždina i Zagreba. Dobiveni rezultati pokazuju kako su rock, pa zatim klasika i pop, omiljene glazbene vrste učenika. Učenici četvrtog razreda iskazali su značajniju preferenciju prema klasičnoj glazbi i glazbi drugih kultura, od učenika prvog razreda.
glazba ; glazbena škola ; glazbene preferencije ; stavovi učenika
nije evidentirano
engleski
Musical preferences of secondary music school students
nije evidentirano
music ; music school ; musical preferences ; students' attitudes
nije evidentirano