crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 699148

Zbornik radova

Autori: Jović, Marija
Naslov: Važnost uspješne agencijske IT komunikacije za razvoj turizma
( Importance of successful IT communications agency for development of tourism )
Izvornik: III Međunarodni naučni skup "Moć komunikacije" : Zbornik radova = Proceedings / Grandov, Zorka ; Laketa, Marko ; Jakupović, Sanel (ur.). - Beograd : Panevropski univerzitet Apeiron , 2014. 213-220 (ISBN: 978-99955-91-35-9).
Skup: Međunarodni naučni skup "Moć komunikacije" (3 ; 2014)
Mjesto i datum: Beograd, Srbija, 30.-31.05. 2014.
Ključne riječi: gospodarski sustav; poduzeće; tržište; komunikacija; turizam.
( economic system; company; market; communications; tourism. )
Sažetak:
Informacijsku znanost za čiju posljedicu imamo tzv. virtualnu stvarnost, možemo definirati i kao komunikacijski proces razmjene informacija preko dogovorenog sistema znakova. Ujedno to je proces slanja informacija sebi ili bilo kojem drugom entitetu, najčešće putem jezika. Riječ komunikacija doslovno znači: učiniti nešto općim ili zajedničkim. Obično je opisana prema tri glavne dimenzije: sadržaju, formi i cilju. Zajedno, sadržaj komunikacije i forma kreiraju poruke koje se šalju prema cilju. A komunikacijski cilj može biti bilo koje područje ljudskog djelovanja i življenja od ekonomije, trgovine, menadžmenta, odnsa s javnošću do turizma o kojem u radu govorimo. Za 20. stoljeće kaže se da je “stoljeće turizma” odnosno vrijeme u kojem je turizam prerastao iz znatiželje i zabave bogatih u masovnu ljudsku potrebu, koja je znatno doprinijela razvoju gospodarskog sustava pojedinih zemalja.. U radu govorimo o važnosti agencijske komunikacije, u svrhu turizma, a preko suvremenih sredstava komuniciranja – interneta. Nove tehnologije, ubrzale su, unaprijedile i olakšale prijenos informacija do krajnjih korisnika, u našem slučaju, turista.Time smo dobili znatno veće odgovornosti, to više ukoliko na vrijeme postanemo svjesni virtualnog svijeta i virtualnog društva pored nas.Promatra nas i prati veliki broj ljudi. Očuvanu baštinu u dugom vijeku trajanja, koju promoviramo preko turizma, omogućuju nam nove tehnologije karakterizirajući nas kao narod specifične povijesti i definiranog identiteta na svim razinama. Predstavljajući se svijetu očuvanom kulturnom baštinom i kulturnom poviješću stvaramo prostor za daljnji razvitak pojedine zemlje, njenu afirmaciju, stimulaciju ekonomsku konkurentnost i kvalitetniji život u europskom okruženju.
Vrsta sudjelovanja: Pozvano
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Ekonomija,Informacijske i komunikacijske znanosti
Upisao u CROSBI: Marija Jović (Marija.Jovic1@public.carnet.hr), 30. Svi. 2014. u 13:17 sati



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4