Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Važnost uspješne agencijske IT komunikacije za razvoj turizma (CROSBI ID 611175)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Jović, Marija Važnost uspješne agencijske IT komunikacije za razvoj turizma // III Međunarodni naučni skup "Moć komunikacije" : Zbornik radova = Proceedings / Grandov, Zorka ; Laketa, Marko ; Jakupović, Sanel (ur.). Beograd: Panevropski univerzitet Apeiron, 2014. str. 213-220

Podaci o odgovornosti

Jović, Marija

hrvatski

Važnost uspješne agencijske IT komunikacije za razvoj turizma

Informacijsku znanost za čiju posljedicu imamo tzv. virtualnu stvarnost, možemo definirati i kao komunikacijski proces razmjene informacija preko dogovorenog sistema znakova. Ujedno to je proces slanja informacija sebi ili bilo kojem drugom entitetu, najčešće putem jezika. Riječ komunikacija doslovno znači: učiniti nešto općim ili zajedničkim. Obično je opisana prema tri glavne dimenzije: sadržaju, formi i cilju. Zajedno, sadržaj komunikacije i forma kreiraju poruke koje se šalju prema cilju. A komunikacijski cilj može biti bilo koje područje ljudskog djelovanja i življenja od ekonomije, trgovine, menadžmenta, odnsa s javnošću do turizma o kojem u radu govorimo. Za 20. stoljeće kaže se da je “stoljeće turizma” odnosno vrijeme u kojem je turizam prerastao iz znatiželje i zabave bogatih u masovnu ljudsku potrebu, koja je znatno doprinijela razvoju gospodarskog sustava pojedinih zemalja.. U radu govorimo o važnosti agencijske komunikacije, u svrhu turizma, a preko suvremenih sredstava komuniciranja – interneta. Nove tehnologije, ubrzale su, unaprijedile i olakšale prijenos informacija do krajnjih korisnika, u našem slučaju, turista.Time smo dobili znatno veće odgovornosti, to više ukoliko na vrijeme postanemo svjesni virtualnog svijeta i virtualnog društva pored nas.Promatra nas i prati veliki broj ljudi. Očuvanu baštinu u dugom vijeku trajanja, koju promoviramo preko turizma, omogućuju nam nove tehnologije karakterizirajući nas kao narod specifične povijesti i definiranog identiteta na svim razinama. Predstavljajući se svijetu očuvanom kulturnom baštinom i kulturnom poviješću stvaramo prostor za daljnji razvitak pojedine zemlje, njenu afirmaciju, stimulaciju ekonomsku konkurentnost i kvalitetniji život u europskom okruženju.

gospodarski sustav; poduzeće; tržište; komunikacija; turizam.

nije evidentirano

engleski

Importance of successful IT communications agency for development of tourism

nije evidentirano

economic system; company; market; communications; tourism.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

213-220.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

III Međunarodni naučni skup "Moć komunikacije" : Zbornik radova = Proceedings

Grandov, Zorka ; Laketa, Marko ; Jakupović, Sanel

Beograd: Panevropski univerzitet Apeiron

978-99955-91-35-9

Podaci o skupu

Međunarodni naučni skup "Moć komunikacije" (3 ; 2014)

pozvano predavanje

30.05.2014-31.05.2014

Beograd, Srbija

Povezanost rada

Povezane osobe




Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti