crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 699222

Zbornik radova

Autori: Tomljenović, Zlata
Naslov: Samoevaluacija učitelja razredne nastave u kontekstu nastave likovne kulture
( Self-evaluation of class teachers in the context of visual art education )
Izvornik: 14. Dani Mate Demarina: Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja / Prskalo, I., Jurčević Lozančić, A., Braičić, Z. (ur.). - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu , 2014. 295-304.
Skup: 14. Dani Mate Demarina: Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja
Mjesto i datum: Topusko, Hrvatska, 29-30. 5. 2014.
Ključne riječi: evaluacija; samoevaluacija; kompetencije; likovna kultura; učitelji razredne nastave
( evaluation; self-evaluation; competencies; visual art education; class teachers )
Sažetak:
Evaluacija i samoevaluacija učitelja važan su element u suvremenoj koncepciji odgojno- obrazovnog sistema, u kojoj se uloga učitelja više ne svodi samo na puki prijenos znanja, već podrazumijeva posjedovanje niza profesionalnih, stručnih i osobnih kompetencija, usmjerenih na realizaciju odgojno-obrazovnih ciljeva i cjeloviti osobni razvoj učenika. U kontekstu nastave likovne kulture učitelj treba poznavati svrhu i ciljeve ovoga nastavnog predmeta, kako bi na primjeren način oblikovao kriterije procjene vlastite uspješnosti u njihovu ostvarivanju. U radu su predstavljeni rezultati istraživanja kojemu je cilj bio ispitati stavove i mišljenja učitelja razredne nastave o evaluaciji i samoevaluaciji unutar nastave likovne kulture. Istraživanje je obuhvatilo 109 učitelja osnovnih škola iz Primorsko-goranske županije. Rezultati istraživanja su pokazali da većina učitelja provođenje samoevaluacije smatra važnim. Kao najčešću metodu samoevaluacije učitelji primjenjuju kritičku refleksiju, dok su složeniji i sistematičniji postupci poput sastavljanja vlastitih portfelja i istraživačkih projekata zanemareni. Rezultati upućuju na potrebu kontinuiranog stručnog usavršavanja koje će učiteljima pomoći u boljem razumijevanju i kvalitetnijem implementiranju suvremenih odgojno- obrazovnih standarda na likovnoumjetničkom području.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: hrv
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Pedagogija
Upisao u CROSBI: Zlata Tomljenović (zlata.tomljenovic@ufri.hr), 30. Svi. 2014. u 21:04 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4