Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Samoevaluacija učitelja razredne nastave u kontekstu nastave likovne kulture (CROSBI ID 611193)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Tomljenović, Zlata Samoevaluacija učitelja razredne nastave u kontekstu nastave likovne kulture // 14. Dani Mate Demarina: Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja / Prskalo, I., Jurčević Lozančić, A., Braičić, Z. (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 295-304

Podaci o odgovornosti

Tomljenović, Zlata

hrvatski

Samoevaluacija učitelja razredne nastave u kontekstu nastave likovne kulture

Evaluacija i samoevaluacija učitelja važan su element u suvremenoj koncepciji odgojno- obrazovnog sistema, u kojoj se uloga učitelja više ne svodi samo na puki prijenos znanja, već podrazumijeva posjedovanje niza profesionalnih, stručnih i osobnih kompetencija, usmjerenih na realizaciju odgojno-obrazovnih ciljeva i cjeloviti osobni razvoj učenika. U kontekstu nastave likovne kulture učitelj treba poznavati svrhu i ciljeve ovoga nastavnog predmeta, kako bi na primjeren način oblikovao kriterije procjene vlastite uspješnosti u njihovu ostvarivanju. U radu su predstavljeni rezultati istraživanja kojemu je cilj bio ispitati stavove i mišljenja učitelja razredne nastave o evaluaciji i samoevaluaciji unutar nastave likovne kulture. Istraživanje je obuhvatilo 109 učitelja osnovnih škola iz Primorsko-goranske županije. Rezultati istraživanja su pokazali da većina učitelja provođenje samoevaluacije smatra važnim. Kao najčešću metodu samoevaluacije učitelji primjenjuju kritičku refleksiju, dok su složeniji i sistematičniji postupci poput sastavljanja vlastitih portfelja i istraživačkih projekata zanemareni. Rezultati upućuju na potrebu kontinuiranog stručnog usavršavanja koje će učiteljima pomoći u boljem razumijevanju i kvalitetnijem implementiranju suvremenih odgojno- obrazovnih standarda na likovnoumjetničkom području.

evaluacija; samoevaluacija; kompetencije; likovna kultura; učitelji razredne nastave

nije evidentirano

engleski

Self-evaluation of class teachers in the context of visual art education

nije evidentirano

evaluation; self-evaluation; competencies; visual art education; class teachers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

295-304.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

14. Dani Mate Demarina: Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja

Prskalo, I., Jurčević Lozančić, A., Braičić, Z.

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Podaci o skupu

14. dani Mate Demarina : Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja

predavanje

29.05.2014-30.05.2014

Topusko, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija