Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Vremenske perspektive i subjektivna dobrobit srednjoškolaca (CROSBI ID 206489)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Anić, Petra ; Osmanović, Nataša Vremenske perspektive i subjektivna dobrobit srednjoškolaca // Napredak (Zagreb), 155 (2014), 1-2; 9-28

Podaci o odgovornosti

Anić, Petra ; Osmanović, Nataša

hrvatski

Vremenske perspektive i subjektivna dobrobit srednjoškolaca

Vremenske perspektive povezane su s brojnim aspektima ljudskog funkcioniranja, pa tako i sa dobrobiti. Cilj rada bio je ispitati odnos vremenskih perspektiva i subjektivne dobrobiti. U istraživanju su sudjelovala 344 učenika srednjih škola. Zadovoljstvo životom i pozitivne emocije pozitivno su povezani sa sadašnjom hedonističkom, budućom i prošlom pozitivnom perspektivom, te sa prošlom negativnom u negativnom smjeru. Pozitivne i negativne emocije povezane su s prošlom negativnom i sadašnjom fatalističkom perspektivnom negativno, odnosno pozitivno, dok je zadovoljstvo životom pozitivno povezano s prošlom pozitivnom perspektivom. Na temelju dobivenog možemo zaključiti da bi kod adolescenata trebalo poticati usmjerenost na sadašnju hedonističku, prošlu pozitivnu i buduću vremensku perspektivu, a smanjivati orijentiranost na prošlu negativnu i sadašnju hedonističku perspektivu.

vremenske perspektive ; subjektivna dobrobit ; adolescencija ; srednjoškolci

Rad je nastao u okviru projekta "Modeli psihološke dobrobiti: odrednice i kroskulturalni aspekti konstrukta sreće", voditeljice prof. dr. sc. Ingrid Brdar, a financiranog od Sveučilišta u Rijeci

engleski

Time perspectives and subjective well-being of secondary school students

nije evidentirano

time perspectives ; subjective well-being ; adolescence ; secondary school students

nije evidentirano

Podaci o izdanju

155 (1-2)

2014.

9-28

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Psihologija

Poveznice