Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Zadržavanje žena u judu - stanje, stavovi i perspektive (CROSBI ID 206595)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Rendulić, Dina ; Sindik, Joško ; Čorak, Sanda Zadržavanje žena u judu - stanje, stavovi i perspektive // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 5 (2014), 1; 93-100

Podaci o odgovornosti

Rendulić, Dina ; Sindik, Joško ; Čorak, Sanda

hrvatski

Zadržavanje žena u judu - stanje, stavovi i perspektive

Ciljevi istraživanja bili su utvrditi razloge i čimbenike bavljenja judom kod judašica, koje prepreke one percipiraju za njihovo kontinuirano bavljenje judom, koja su to važna pitanja koja treba riješiti da bi se moglo potaknuti veće sudjelovanje žena u sportu. Potom, utvrdili smo koje su specifične strategije poticanja judašica da ostanu u judu te koji su načini za poboljšanje intenzivnijeg medijskog praćenja žena u judu. Ispitano je ukupno 50 judašica iz većeg broja hrvatskih klubova, posebno sastavljenom anketom. Rezultati su pokazali da sudionice vole judo, da vole biti aktivne u judu i da žele napredovati u svakom pogledu. Najveće ograničenje ženama za kontinuirano bavljenje judom su razvijanje novih sposobnosti, duh natjecanja, unaprjeđenje tjelesne kondicije. Da bi se potaklo intenzivnije sudjelovanje žena u sportu, trebalo bi razraditi strategije za usklađivanje obaveza sa sportskima, osmisliti specifične sportske aktivnosti u kojima žena može sudjelovati i zabaviti se te povećati broj raspoloživih izbora načina bavljenja sportom.

barijere; motivacija; obveze; strategije

nije evidentirano

engleski

Retaining women in judo-state, attitudes and perspectives

nije evidentirano

barriers; motivation; commitments; strategies

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5 (1)

2014.

93-100

objavljeno

1847-702X

1849-1138

Povezanost rada

Sociologija, Psihologija, Pedagogija