crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 701485

Disertacija

Autor: Hanžek, Maja
Naslov: Suvremena komunikacija i upravljanje brandovima
( Modern communication and brand management )
Vrsta: završni rad - preddiplomski studij
Fakultet: Veleučilište u Varaždinu
Sveučilište: Veleučilište u Varaždinu
Mjesto: Varaždin
Datum: 23.01.
Godina: 2014
Stranica: 73
Mentor: Tomiša, Mario
Ključne riječi: brand; dizajn; komunikacija; vizualni identitet; upravljanje
( brand; design; communication; visual identity; management )
Sažetak:
U ovom radu definirali su se pojmovi marka i brand. Povijest nastanka marke i njihov razvoj do današnjih dana mijenjao se sukladno tržišnim uvjetima, načinu života i razvoju tehnologije. Marke su važne za potrošače i organizacije, a u ovom radu se prikazalo koje su to vrijednosti te su se objasnile strategije upravljanja markama. Sastavni dio svake marke je dizajn pa se detaljno prikazala uloga dizajna i vizualnog identiteta kod kreiranja marke. Za promociju marke bitna je ispravna komunikacija i marketinška strategija. Marka mora ponuditi čistu i jasnu poruku potrošaču te steći lojalnost potrošača.
Izvorni jezik: hrv
Znanstvena područja:
Informacijske i komunikacijske znanosti
Upisao u CROSBI: Mario Tomiša (mario.tomisa@unin.hr), 16. Lip. 2014. u 19:11 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4