crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 701490

Disertacija

Autor: Mubrin, Fran
Naslov: Prednosti i mane online oglašavanja
( Advantages and disadvantages of online advertising )
Vrsta: završni rad - preddiplomski studij
Fakultet: Sveučilište Sjever
Sveučilište: Sveučilište Sjever
Mjesto: Varaždin
Datum: 10.06.
Godina: 2014
Stranica: 91
Mentor: Tomiša, Mario
Ključne riječi: online oglašavanje; oglašivač; izdavač; medij
( online advertising; advertiser; publisher; media )
Sažetak:
S pojavom masovnih i digitalnih medija broj komunikacijskih kanala se značajno povećao. Razvojem tehnologije razvijali su se i novi načini online oglašavanja. Online oglašavanje postalo je kompleksno te se definirala stručna terminologija radi lakšeg komuniciranja između oglašivača i izdavača. Danas se proces online oglašavanja dijeli na više razina. Počevši od planiranja oglasnog prostora pa do zakupa i metrike medija. Procesi izrade oglasa uključuju: medijski plan, ljudske resurse, digitalne strategije, modele zakupa oglasnog prostora, različite oblike oglašavanja iza kojih stoje brojne analitike i složeni procesi koji oglašivačima omogućuju efikasno oglašavanje. Ovaj rad fokusira se na prednosti i nedostatke online oglašavanja te detaljno opisuje oblike i procese online oglašavanja.
Izvorni jezik: hrv
Znanstvena područja:
Grafička tehnologija,Informacijske i komunikacijske znanosti
Upisao u CROSBI: Mario Tomiša (mario.tomisa@unin.hr), 16. Lip. 2014. u 19:26 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4