Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Prednosti i mane online oglašavanja (CROSBI ID 386144)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Mubrin, Fran Prednosti i mane online oglašavanja / Tomiša, Mario (mentor); Varaždin, Sveučilište Sjever, . 2014

Podaci o odgovornosti

Mubrin, Fran

Tomiša, Mario

hrvatski

Prednosti i mane online oglašavanja

S pojavom masovnih i digitalnih medija broj komunikacijskih kanala se značajno povećao. Razvojem tehnologije razvijali su se i novi načini online oglašavanja. Online oglašavanje postalo je kompleksno te se definirala stručna terminologija radi lakšeg komuniciranja između oglašivača i izdavača. Danas se proces online oglašavanja dijeli na više razina. Počevši od planiranja oglasnog prostora pa do zakupa i metrike medija. Procesi izrade oglasa uključuju: medijski plan, ljudske resurse, digitalne strategije, modele zakupa oglasnog prostora, različite oblike oglašavanja iza kojih stoje brojne analitike i složeni procesi koji oglašivačima omogućuju efikasno oglašavanje. Ovaj rad fokusira se na prednosti i nedostatke online oglašavanja te detaljno opisuje oblike i procese online oglašavanja.

online oglašavanje ; oglašivač ; izdavač ; medij

nije evidentirano

engleski

Advantages and disadvantages of online advertising

nije evidentirano

online advertising ; advertiser ; publisher ; media

nije evidentirano

Podaci o izdanju

91

10.06.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište Sjever

Varaždin

Povezanost rada

Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti