Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj materijalizma na impulzivnu kupovinu (CROSBI ID 386263)

Ocjenski rad | diplomski rad

Dubravčić, Hrvatina Utjecaj materijalizma na impulzivnu kupovinu / Jelenc, Lara (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2014

Podaci o odgovornosti

Dubravčić, Hrvatina

Jelenc, Lara

hrvatski

Utjecaj materijalizma na impulzivnu kupovinu

autorica istražuje aspekte impulzivne kupovine putem anketnog upitnika. Prikupljeno je mišljenje 196 ispitanika. Utvrđeno je postojanje povezanosti između sklonosti impulzivnoj kupnji i materijalizma. Odnosno osobe sa većim dohotkom su sklonije impulzivnoj kupnji. Spol također utječe na impulzivnoj kupovini jer je dokazano da su žene sklonije tom fenomenu.

impulzivna kupovina; kompulzivna kupovina; materijalizam

nije evidentirano

engleski

The Impact of Materialism on impulsive Buying

nije evidentirano

Impulsive buying; compulsive buying; materialism

nije evidentirano

Podaci o izdanju

56

23.06.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija