izvor podataka: crosbi
!
Utjecaj materijalizma na impulzivnu kupovinu (CROSBI ID 386263)
Ocjenski rad | diplomski rad
Dubravčić, Hrvatina
Utjecaj materijalizma na impulzivnu kupovinu / Jelenc, Lara (mentor);
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2014
Podaci o odgovornosti
Dubravčić, Hrvatina
Jelenc, Lara
hrvatski
Utjecaj materijalizma na impulzivnu kupovinu
autorica istražuje aspekte impulzivne kupovine putem anketnog upitnika. Prikupljeno je mišljenje 196 ispitanika. Utvrđeno je postojanje povezanosti između sklonosti impulzivnoj kupnji i materijalizma. Odnosno osobe sa većim dohotkom su sklonije impulzivnoj kupnji. Spol također utječe na impulzivnoj kupovini jer je dokazano da su žene sklonije tom fenomenu.
impulzivna kupovina; kompulzivna kupovina; materijalizam
nije evidentirano
engleski
The Impact of Materialism on impulsive Buying
nije evidentirano
Impulsive buying; compulsive buying; materialism
nije evidentirano
Podaci o izdanju
56
23.06.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove
Povezani projekti