Procjene učitelja, pedagoga i psihologa o ponašajnim problemima kreativne osnovnoškolske djece: Implicitne teorije kreativnosti na djelu? (CROSBI ID 613055)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Rački, Željko ; Knežević-Šubić, Željka
hrvatski
Procjene učitelja, pedagoga i psihologa o ponašajnim problemima kreativne osnovnoškolske djece: Implicitne teorije kreativnosti na djelu?
Kreativnost je, u sadašnjem društvenom kontekstu, poželjna osobina. Naglasak na razvojni tijek kreativnosti naglašava ulogu poticajnih obrazovnih iskustava. Primarni izvor školske podrške i kreativne pouke za osnovnoškolsku djecu predstavljaju učitelji te stručna služba škole. No, razumijemo li što je kreativnost? Pomalo je nerazumno očekivati poticanje kreativnosti kod djece ukoliko se kreativnost ne prepoznaje. Još gore ukoliko, kao što istraživanja pokazuju, učitelji (i ne samo oni) povezuju kreativnost s problematičnim ponašanjima kod djece. S ciljem uvida u percepciju ponašajnih problema kod kreativne djece provedeno je anonimno ispitivanje. U ispitivanju je dobrovoljno sudjelovalo 70 osnovnoškolskih učitelja razredne i 63 predmetne nastave iz 9 osnovnih škola u Osijeku. Dodatno, u istraživanju je sudjelovalo 43 školskih pedagoga i 11 psihologa. Uspoređene su predodžbe učitelja, pedagoga i psihologa o kreativnoj djeci, a rezultati interpretirani u odnosu na odgojno-obrazovnu praksu.
kreativnost u djece
nije evidentirano
engleski
/
nije evidentirano
/
nije evidentirano
Podaci o prilogu
159-160.
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Sažetci radova, 13. godišnja konferencija hrvatskih psihologa.
Kolesarić, Vladimir
Osijek: Društvo psihologa Osijek
Podaci o skupu
13. godišnja konferencija hrvatskih psihologa/ Vrijednosti, odgovornosti i tolerancija u društvu koje se mijenja.
predavanje
12.10.2005-15.10.2005
Osijek, Hrvatska