Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Procjene učitelja, pedagoga i psihologa o ponašajnim problemima kreativne osnovnoškolske djece: Implicitne teorije kreativnosti na djelu? (CROSBI ID 613055)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Rački, Željko ; Knežević-Šubić, Željka Procjene učitelja, pedagoga i psihologa o ponašajnim problemima kreativne osnovnoškolske djece: Implicitne teorije kreativnosti na djelu? // Sažetci radova, 13. godišnja konferencija hrvatskih psihologa. / Kolesarić, Vladimir (ur.). Osijek: Društvo psihologa Osijek, 2005. str. 159-160

Podaci o odgovornosti

Rački, Željko ; Knežević-Šubić, Željka

hrvatski

Procjene učitelja, pedagoga i psihologa o ponašajnim problemima kreativne osnovnoškolske djece: Implicitne teorije kreativnosti na djelu?

Kreativnost je, u sadašnjem društvenom kontekstu, poželjna osobina. Naglasak na razvojni tijek kreativnosti naglašava ulogu poticajnih obrazovnih iskustava. Primarni izvor školske podrške i kreativne pouke za osnovnoškolsku djecu predstavljaju učitelji te stručna služba škole. No, razumijemo li što je kreativnost? Pomalo je nerazumno očekivati poticanje kreativnosti kod djece ukoliko se kreativnost ne prepoznaje. Još gore ukoliko, kao što istraživanja pokazuju, učitelji (i ne samo oni) povezuju kreativnost s problematičnim ponašanjima kod djece. S ciljem uvida u percepciju ponašajnih problema kod kreativne djece provedeno je anonimno ispitivanje. U ispitivanju je dobrovoljno sudjelovalo 70 osnovnoškolskih učitelja razredne i 63 predmetne nastave iz 9 osnovnih škola u Osijeku. Dodatno, u istraživanju je sudjelovalo 43 školskih pedagoga i 11 psihologa. Uspoređene su predodžbe učitelja, pedagoga i psihologa o kreativnoj djeci, a rezultati interpretirani u odnosu na odgojno-obrazovnu praksu.

kreativnost u djece

nije evidentirano

engleski

/

nije evidentirano

/

nije evidentirano

Podaci o prilogu

159-160.

2005.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Sažetci radova, 13. godišnja konferencija hrvatskih psihologa.

Kolesarić, Vladimir

Osijek: Društvo psihologa Osijek

Podaci o skupu

13. godišnja konferencija hrvatskih psihologa/ Vrijednosti, odgovornosti i tolerancija u društvu koje se mijenja.

predavanje

12.10.2005-15.10.2005

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija