crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 706465

Časopis

Autori: Vizek Vidović, Vlasta
Naslov: Konativno-afektivne osobine učenika i školski uspjeh u matematici
( onative-affective pupils' characteristics and school achievement in math )
Izvornik: Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu (1330-0059) 135 (1994), 4; 395-403
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: model očekivanja; samoefikasnost; matematička anksioznost
( expectancy model; self-efficacy; math anxiety )
Sažetak:
U istraživanju je provjeravan doprinos skupa konativno-afektivnih varijabli školskom postignuću iz matematike. Ishodište istraživanja je model očekivanja prilagođen školskom okruženju. Ispitanici su bili učenici 7. razreda dvije osnovne škole iz Zagreba. Primjenom multiple regresije utvrđeno je kako skup prediktorskih varijabli objašnjava 34% varijance školskog uspjeha u matematici, pri čemu prognozi najviše doprinosi matematička anksioznost, te percipirana kompetentnost i generalizirana samoefikasnost.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Ostalo
Znanstvena područja:
Psihologija
URL cjelovitog teksta:
Časopis izlazi u samo elektroničkom izdanju: NE
Google Scholar: Konativno-afektivne osobine učenika i školski uspjeh u matematici
Upisao u CROSBI: Vlasta Vizek Vidovic (vvizek@idi.hr), 23. Srp. 2014. u 20:51 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4