Konativno-afektivne osobine učenika i školski uspjeh u matematici (CROSBI ID 207461)
Prilog u časopisu | ostalo
Podaci o odgovornosti
Vizek Vidović, Vlasta
hrvatski
Konativno-afektivne osobine učenika i školski uspjeh u matematici
U istraživanju je provjeravan doprinos skupa konativno-afektivnih varijabli školskom postignuću iz matematike. Ishodište istraživanja je model očekivanja prilagođen školskom okruženju. Ispitanici su bili učenici 7. razreda dvije osnovne škole iz Zagreba. Primjenom multiple regresije utvrđeno je kako skup prediktorskih varijabli objašnjava 34% varijance školskog uspjeha u matematici, pri čemu prognozi najviše doprinosi matematička anksioznost, te percipirana kompetentnost i generalizirana samoefikasnost.
model očekivanja; samoefikasnost; matematička anksioznost
nije evidentirano
engleski
onative-affective pupils' characteristics and school achievement in math
nije evidentirano
expectancy model; self-efficacy; math anxiety
nije evidentirano