Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Konativno-afektivne osobine učenika i školski uspjeh u matematici (CROSBI ID 207461)

Prilog u časopisu | ostalo

Vizek Vidović, Vlasta Konativno-afektivne osobine učenika i školski uspjeh u matematici // Napredak (Zagreb), 135 (1994), 4; 395-403

Podaci o odgovornosti

Vizek Vidović, Vlasta

hrvatski

Konativno-afektivne osobine učenika i školski uspjeh u matematici

U istraživanju je provjeravan doprinos skupa konativno-afektivnih varijabli školskom postignuću iz matematike. Ishodište istraživanja je model očekivanja prilagođen školskom okruženju. Ispitanici su bili učenici 7. razreda dvije osnovne škole iz Zagreba. Primjenom multiple regresije utvrđeno je kako skup prediktorskih varijabli objašnjava 34% varijance školskog uspjeha u matematici, pri čemu prognozi najviše doprinosi matematička anksioznost, te percipirana kompetentnost i generalizirana samoefikasnost.

model očekivanja; samoefikasnost; matematička anksioznost

nije evidentirano

engleski

onative-affective pupils' characteristics and school achievement in math

nije evidentirano

expectancy model; self-efficacy; math anxiety

nije evidentirano

Podaci o izdanju

135 (4)

1994.

395-403

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Psihologija