crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 707578

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Geld, Renata; Tadić, Tomislav; Stanojević, Mateusz-Milan
Naslov: Uloga konceptualne metafore u poučavanju vokabulara kod videćih i slijepih učenika engleskog jezika
( The role of conceptual metaphor in teaching vocabulary to sighted and blind learners of English )
Knjiga: Metafore koje istražujemo: suvremeni uvidi u konceptualnu metaforu
Urednik/ci: Stanojević, Mateusz-Milan
Izdavač: Srednja Europa
Grad: Zagreb
Godina: 2014
Serija: Biblioteka Srednje Europe
Raspon stranica:: 255-277
Ukupni broj stranica u knjizi:: 299
ISBN: 978-953-7963-12-5
Ključne riječi: konceptualna metafora, slijepi, slabovidni, frazemi, strateško konstruiranje, sociokonstruktivističke teorije učenja
( conceptual metaphor, blind, partially sighted, idioms, strategic construal, socio-constructivist theories of learning )
Sažetak:
U radu raspravljamo o ulozi konceptualne metafore pri retenciji frazema kod učenja engleskog kao stranog jezika. Konceptualna metafora ima učinak na retenciju oblika i značenja figurativnih izraza, što potvrđuje i naše istraživanje provedeno na uzorku slijepih i slabovidnih te videćih hrvatskih srednjoškolaca, učenika engleskog jezika. Taj je rezultat u skladu s tvrdnjom da konceptualna metafora omogućuje duboko procesiranje frazema, pri čemu je ključno osvješćivanje konceptualne metafore kao načina strateškog konstruiranja jezičnih izraza. U radu se upozorava da konceptualna metafora u nastavi nije "čarobni" mehanizam koji će riješiti sve probleme učenja i poučavanja frazema, nego valja imati na umu da proces poučavanja i učenja stranog jezika ovisi i o brojnim drugim čimbenicima. Stoga u radu zagovaramo induktivni pristup, koji će potaknuti višestruko kodiranje i samostalno postavljanje hipoteza, što je u skladu sa sociokonstruktivističkim teorijama učenja.
Projekt / tema: 130-1301049-1047
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Filologija
Upisao u CROSBI: Mateusz-Milan Stanojević (mmstanoje@ffzg.hr), 26. Srp. 2014. u 18:17 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4