Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

PLACEMENT PROGRAM WITHIN EUROPEAN UNION ERASMUS PROGRAM: POSSIBILITIES AND PERSPECTIVES (CROSBI ID 613569)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Relja, Renata ; Mikačić, Sanja ; Reić Ercegovac, Ina PLACEMENT PROGRAM WITHIN EUROPEAN UNION ERASMUS PROGRAM: POSSIBILITIES AND PERSPECTIVES // Ključne kompetencije u obrazovanju odraslih / Milan Matijević i Tihomir Žiljak (ur.). Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2014. str. 197-211

Podaci o odgovornosti

Relja, Renata ; Mikačić, Sanja ; Reić Ercegovac, Ina

engleski

PLACEMENT PROGRAM WITHIN EUROPEAN UNION ERASMUS PROGRAM: POSSIBILITIES AND PERSPECTIVES

Hrvatska u srpnju 2013. postaje punopravna članica Europske unije pa je samim time važno dodatno istražiti i obrazovne mogućnosti u tom kontekstu. Kao jedna od njih nalaže se analiza modaliteta stručnog usavršavanja studenata u inozemstvu putem Erasmus programa Europske unije u kojem odnedavno i sami participiramo. Autorice u radu iznose dio rezultata istraživanja stručne prakse studenata koji se odnose na upoznatost, mogućnost i perspektive odlaska na stručnu praksu u inozemstvo kao oblika mobilnosti koji donedavno nije privlačio veći broj studenata. Anketno istraživanje provedeno je tijekom kolovoza i rujna 2012. godine, a uzorak su činili studenti sa četrnaest fakulteta sastavnica Splitskog sveučilišta, njih 341. Rezultati istraživanja u cijelosti su potvrdili kako stručna praksa kao oblik mobilnosti u značajnoj mjeri omogućava stjecanje novih iskustava i znanja, te pruža priliku dragocjenog upoznavanja s različitim oblicima i pristupima učenju i obrazovanju. Suvremene globalne društvene promjene kao što su hiperracionalizacija, hiperdiferencijacija i hiperkomodifikacija ukazuju na potrebu propitivanja, prilagodbe i transformacije tradicionalnih obrazovnih i radnih oblika. U tom smislu, odlazak na stručnu praksu u inozemstvo pokazao se kao značajna prilika za usvajanje zapadnoeuropskih radnih navika, a samim time detekciju i stjecanje potrebnih kompetencija s ciljem prilagodbe kompleksnim zahtjevima suvremenog tržišta rada.

placement program; work; mobility programs; Erasmus; EU;

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

197-211.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Ključne kompetencije u obrazovanju odraslih

Milan Matijević i Tihomir Žiljak

Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD)

978-953-98811-4-4

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Sociologija, Psihologija