Izdavač: Zrinski d.d.
Grad: Čakovec
Godina: 2014
Serija: 7. izdanje
Stranica: 676
ISBN: 978-953-7957-11-7
Prevodilac: Batičić Pučar, Lara ; Blagović, Branka ; Broznić, Dalibor ; Buljević, Sunčica ; Čanadi Jurešić, Gordana ; Detel, Dijana ; Domitrović, Robert ; Klepac, Damir ; Marinić, Jelena ; Pantović, Radojka ; Petković Didović, Mirna ; Petković Orjen ; Tota, Marin ; Varljen, Jadranka
Ključne riječi: organska kemija
( organic chemistry )
Ova je knjiga namijenjena jednosemestralnom kolegiju organske kemije, pri čemu je nužno da sadržaj bude i jezgrovit i razumljiv. Iako nisu detaljno obuhvaćena sva područja, sačuvani su svi važni didaktički alati koji se obično nalaze u opsežnijim udžbenicima - jasna objašnjenja, primjeri i zadaci koji potiču na razmišljanje, kao i sažeti prikazi reakcijskih mehanizama. Knjiga ima 17 poglavlja, a organizirana je prema karakterističnim skupinama. Počinje s jednostavnim ugljikovodicima i nastavlja sa složenijim spojevima, s naglaskom na objašnjavanje osnovnih mehanističkih sličnosti među reakcijama. Takvim pristupom veća je pozornost usmjerena učenju s razumijevanjem, a manja samom memoriranju pojmova. Osim toga, u knjizi je velik naglasak stavljen na primjenu organske kemije, osobito u medicini i poljoprivredi ; s brojnim primjerima bioloških organskih reakcija. Knjiga sadrži više od 1100 zadataka, dio kao riješeni primjeri, a glavnina za samostalno rješavanje.
Izvorni jezik: eng
Kategorija: Ostalo
Kemija
Upisao u CROSBI: Gordana Čanadi Jurešić (Gordana.Canadi@medri.hr), 2. Ruj. 2014. u 15:02 sati
Napomene:
Prevoditelji s poglavljima koje su prevodili: Batičić Pučar, L. - 5. poglavlje ; Blagović B. - 10. poglavlje ; Broznić D. - 1. i 4. poglavlje ; Buljević S. - 3. poglavlje ; Čanadi Jurešić, G. - 12. i 16. poglavlje ; Detel, D. - 17. poglavlje ; Domitrović R. - 8. poglavlje ; Klepac, D. - 6. poglavlje ; Marinić, J. - 15. poglavlje ; Pantović, R. - 2. poglavlje ; Petković Didović, M. - 13. poglavlje ; Petković, O. - 7. poglavlje ; Tota, M. - 9. i 11. poglavlje ; Varljen, J. - 14. poglavlje