crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 712613

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Mindoljević Drakulić, Aleksandra; Petričević, Ema
Naslov: Dijete koje odbija školu - kako možemo pomoći
( School refusal in the child - how can we help )
Knjiga: Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja
Urednik/ci: Prskalo, Ivan ; Lozančić-Jurčević, Anka ; Braičić, Zdenko
Izdavač: Učiteljski fakultet Zagreb
Grad: Zagreb
Godina: 2014
Raspon stranica:: 195-203
ISBN: 978-953-7210-72-4
Ključne riječi: odbijanje škole, multidisciplinaran pristup pomoći, separacijska anksioznost, školska fobija
( multidisciplinary approach to healthcare, school phobia, school refusal, separation anxiety )
Sažetak:
Odbijanje škole poznatije je pod kolokvijalnim nazivom školska fobija. Spada u anksiozne poremećaje zbog separacije. Riječ je o kompleksnom fenomenu razvojno neprimjerene i pretjerane tjeskobe koja može početi i u predškolskoj dobi, ali je najčešća kod osnovnoškolske i srednjoškolske djece i mladih. Javlja se prije punoljetnosti, traje najmanje 4 tjedna i uzrokuje značajno oštećenje socijalnog i akademskog funkcioniranja. Ovom se rastućem problemu školske djece i adolescenata nažalost ne pridaje prevelika pozornost. Štoviše, takva se djeca u kući ili u odgojno-obrazovnim institucijama obično opisuju kao razmažena, sa stalnom potrebom za pažnjom, zahtjevna, nametljiva ili koja „zabušavaju“. Zbog toga često postaju izvorom frustracije za roditelje, učitelje i školu. U radu se se, osim informacija o dijagnostičkim obilježjima smetnje, daju prijedlozi za multidisciplinaran pristup pomoći djetetu koje odbija školu.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Kliničke medicinske znanosti,Psihologija,Pedagogija
Upisao u CROSBI: Aleksandra Mindoljević (aleksandra.mindoljevic@ufzg.hr), 3. Ruj. 2014. u 22:27 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4