crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 712614

Časopis

Autori: Mindoljević Drakulić, Aleksandra
Naslov: Psihoanalitički pristup odgoju i obrazovanju školske djece razvedenih roditelja
Izvornik: Croatian Journal of Education (1848-5650) 16 (2014); 79-92
Vrsta rada: pregledni rad
Ključne riječi: psihoanaliza; razvod roditelja; škola; školska djeca
Sažetak:
The paper provides a summary of the initial stage of psychoanalysis development established by the Viennese physician Sigmund Freud. The author has primarily focused on Freud’s structural theory of psychological organization: a tripartite organization of the human psyche id, ego and superego and the theory of psychosexual development. Within the scope of this theory, an attempt was made to give an overview of the dynamics of the psychoanalytic relationship between learning and pedagogical thoughts, from John Dewey to contemporary psychoanalytic pedagogues like Tamara Bibby and Deborah Britzman. Accordingly, the psychoanalytic discourse in relation to school children from divorced families, where divorce is seen as a process of separation-individuation in creating substitution triangular relationship between the child and a school teacher, has been considered.
Izvorni jezik: ENG
Rad je indeksiran u
bazama podataka:
SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Kliničke medicinske znanosti,Psihologija,Pedagogija
URL cjelovitog teksta:
Časopis izlazi u samo elektroničkom izdanju: NE
Google Scholar: Psihoanalitički pristup odgoju i obrazovanju školske djece razvedenih roditelja
Upisao u CROSBI: Aleksandra Mindoljević (aleksandra.mindoljevic@ufzg.hr), 3. Ruj. 2014. u 22:38 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4