crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 714901

Zbornik radova

Autori: Rijavec, Majda
Naslov: Treba li se sreća poučavati u školi
( Should happiness be taught at school )
Izvornik:
Skup: Međunarodni znanstveno-stručni simpozij 14. DANI MATE DEMARINA Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja
Mjesto i datum: Topusko, Hrvatska, 29-30. 05. 2014.
Ključne riječi: pozitivna psihologija; sreća; dobrobit; pozitivno obrazovanje; škola
( positive psychology; happiness; well-being; positive education; school )
Sažetak:
U okviru pozitivne psihologije, pojam dobrobit predstavlja glavni kriterij pozitivnog funkcioniranja i općenito se smatra važnim životnim ciljem. Istraživanja u ovom području daju vrlo jake dokaze da sreća dovodi do različitih životnih prednosti, kao što su bolje zdravlje i duži život, uspješni odnosi i bolji uspjeh na poslu. Najvažniji razlozi za poučavanje sreće u školi su raširenost depresije kod mladih ljudi diljem svijeta, mali porast životnog zadovoljstva u zadnjih pola stoljeća, učeničko nezadovoljstvo školom u mnogim zemljama i sinergija između učenja i pozitivnih emocija. Veći broj istraživanja ukazuje da su programi pozitivne psihologije u školi djelotvorni u razvijanju pozitivnih osobina i povećanju dobrobiti, ali pouzdanost ovih rezultata je još uvijek upitna. U ovom radu prikazuje se model pozitivnog obrazovanja kao jedno od mogućih područja budućih istraživanja. To je okvir za primjenu pozitivnog obrazovanja na razini škole usmjeren na šest područja dobrobiti uključujući pozitivne emocije, pozitivnu uključenost, pozitivna postignuća, pozitivnu svrhu, pozitivne odnose i pozitivno zdravlje, s naglaskom na osobne snage.
Vrsta sudjelovanja: Plenarno
Vrsta prezentacije u zborniku: PP prezentacija
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
Upisao u CROSBI: Majda Rijavec (majda.rijavec@ufzg.hr), 13. Ruj. 2014. u 18:00 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4