Treba li se sreća poučavati u školi (CROSBI ID 614092)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Rijavec, Majda
hrvatski
Treba li se sreća poučavati u školi
U okviru pozitivne psihologije, pojam dobrobit predstavlja glavni kriterij pozitivnog funkcioniranja i općenito se smatra važnim životnim ciljem. Istraživanja u ovom području daju vrlo jake dokaze da sreća dovodi do različitih životnih prednosti, kao što su bolje zdravlje i duži život, uspješni odnosi i bolji uspjeh na poslu. Najvažniji razlozi za poučavanje sreće u školi su raširenost depresije kod mladih ljudi diljem svijeta, mali porast životnog zadovoljstva u zadnjih pola stoljeća, učeničko nezadovoljstvo školom u mnogim zemljama i sinergija između učenja i pozitivnih emocija. Veći broj istraživanja ukazuje da su programi pozitivne psihologije u školi djelotvorni u razvijanju pozitivnih osobina i povećanju dobrobiti, ali pouzdanost ovih rezultata je još uvijek upitna. U ovom radu prikazuje se model pozitivnog obrazovanja kao jedno od mogućih područja budućih istraživanja. To je okvir za primjenu pozitivnog obrazovanja na razini škole usmjeren na šest područja dobrobiti uključujući pozitivne emocije, pozitivnu uključenost, pozitivna postignuća, pozitivnu svrhu, pozitivne odnose i pozitivno zdravlje, s naglaskom na osobne snage.
pozitivna psihologija; sreća; dobrobit; pozitivno obrazovanje; škola
nije evidentirano
engleski
Should happiness be taught at school
nije evidentirano
positive psychology; happiness; well-being; positive education; school
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2014.
nije evidentirano
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Međunarodni znanstveno-stručni simpozij 14. Dani Mate Demarina: Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja
ostalo
29.05.2014-30.05.2014
Topusko, Hrvatska