Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Treba li se sreća poučavati u školi (CROSBI ID 614092)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Rijavec, Majda Treba li se sreća poučavati u školi. 2014

Podaci o odgovornosti

Rijavec, Majda

hrvatski

Treba li se sreća poučavati u školi

U okviru pozitivne psihologije, pojam dobrobit predstavlja glavni kriterij pozitivnog funkcioniranja i općenito se smatra važnim životnim ciljem. Istraživanja u ovom području daju vrlo jake dokaze da sreća dovodi do različitih životnih prednosti, kao što su bolje zdravlje i duži život, uspješni odnosi i bolji uspjeh na poslu. Najvažniji razlozi za poučavanje sreće u školi su raširenost depresije kod mladih ljudi diljem svijeta, mali porast životnog zadovoljstva u zadnjih pola stoljeća, učeničko nezadovoljstvo školom u mnogim zemljama i sinergija između učenja i pozitivnih emocija. Veći broj istraživanja ukazuje da su programi pozitivne psihologije u školi djelotvorni u razvijanju pozitivnih osobina i povećanju dobrobiti, ali pouzdanost ovih rezultata je još uvijek upitna. U ovom radu prikazuje se model pozitivnog obrazovanja kao jedno od mogućih područja budućih istraživanja. To je okvir za primjenu pozitivnog obrazovanja na razini škole usmjeren na šest područja dobrobiti uključujući pozitivne emocije, pozitivnu uključenost, pozitivna postignuća, pozitivnu svrhu, pozitivne odnose i pozitivno zdravlje, s naglaskom na osobne snage.

pozitivna psihologija; sreća; dobrobit; pozitivno obrazovanje; škola

nije evidentirano

engleski

Should happiness be taught at school

nije evidentirano

positive psychology; happiness; well-being; positive education; school

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2014.

nije evidentirano

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveno-stručni simpozij 14. Dani Mate Demarina: Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja

ostalo

29.05.2014-30.05.2014

Topusko, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija