crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 714913

Časopis

Autori: Perišin, Tena: Miljan, Matea
Naslov: Rodni stereotipi u televizijskim reklamnim porukama u Hrvatskoj
Izvornik: Medijski dijalozi (1800-7074) 7 (2014), 18; 199-227
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: Rodni stereotipi; televizija; mediji; reklamne poruke; HRT; Nova TV; RTL
Sažetak:
Mediji stvaraju i potvrđuju brojne stereotipe koji se najviše očituju u reklamnim porukama kojima televizija daje još veći značaj. Objedinjene tonom i slikom, reklamne poruke imaju izrazitu moć. Upravo zato je u središtu ovog rada istraživanje kojim se potvrđuje prisutnost rodnih stereotipa u televizijskim reklamnim porukama na nacionalnim televizijama u Hrvatskoj – HTV‐, RTL‐u i Novoj TV. Rezultati istraživanja potvrdili su početne hipoteze i daljnje postoja‐ nje rodnih stereotipa u reklamnim porukama, kako žena tako i muška‐ raca, samo što se stereotipi ponekad pojavljuju u novim oblicima koji se nameću kao poželjni i obavezni. Žene se često prikazuju u tradicio‐ nalnim, dok muškarci u dominantnim ulogama. Gledatelji se i dalje tretiraju kao konzumenti, objekti koji bez kritičkog razmišljanja pri‐ hvaćaju ponuđeni sadržaj zdravo za gotovo. Rezultati ovog istraživa‐ nja ukazuju na potrebu kritičkog i realnog sagledavanja sadržaja koji se nudi putem medija koji nameću muško‐ženske karakteristike. Ovaj tekst nastao je u koautorstvu studentice Matee Miljan i mento‐ rice dr. sc. Tene Perišin, kao prerađeni diplomski rad studentice Matee Miljan na temu »Rodni stereotipi u televizijskim reklamnim porukama u Hrvatskoj
Izvorni jezik: ENG
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Informacijske i komunikacijske znanosti,Sociologija,Psihologija
URL Internet adrese: http://medijskidijalozi.files.wordpress.com/2014/03/medijski-dijalozi-br-18.pdf
URL cjelovitog teksta: http://medijskidijalozi.files.wordpress.com/2014/03/medijski-dijalozi-br-18.pdf
Google Scholar: Rodni stereotipi u televizijskim reklamnim porukama u Hrvatskoj
Upisao u CROSBI: Tena Perišin (tena.perisin@fpzg.hr), 13. Ruj. 2014. u 18:41 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4