crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 718325

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Vranković, Biljana; Antulić, Sandra; Matoic, Irena; Svalina, Kristina
Naslov: Prikaz odabranih prioritetnih područja unapređenja rada škola
( Review of key priority areas of school improvement )
Knjiga: Samovrednovanje srednjih škola- pogled na kvalitetu obrazovanja iznutra
Urednik/ci: Muraja, Jasmina ; Vranković, Biljana
Izdavač: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja
Grad: Zagreb
Godina: 2014
Raspon stranica:: 37-58
Ukupni broj stranica u knjizi:: 232
ISBN: 978-953-7556-43-3
Ključne riječi: samovrednovanje, kvaliteta nastave, suradnja, razvoj škole
( self-evaluation, teaching quality, collaboration, school development )
Sažetak:
U poglavlju su detaljno prikazani rezultati analize odabranih prioritetnih područja unapređenja rada škola prikupljeni projektom samovrednovanja srednjih škola. To su: kvaliteta nastave, uvjeti rada i suradnja s vanjskim partnerima prema podacima iz samoevaluacijskih izvješća gimnazija i samoevaluacijskih izvješća strukovnih škola (iz šk.god. 2006./2007. i šk.god. 2007./2008.). Takođe su prikazani rezultati analize samoevaluacijskih izvješća za obje vrste škola koji se odnose na razvoj škole.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija,Demografija
Upisao u CROSBI: Sandra Antulić (sandra.antulic@ncvvo.hr), 2. Lis. 2014. u 10:25 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4