crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 719936

Časopis

Autori: Sindik, Joško
Naslov: Primjena teorije razložne akcije u analizi korištenja interneta kod studenata u obrazovne svrhe
( Applying the Theory of Reasoned Action in the Analysis of Internet usage among the students for educational purposes )
Izvornik: Media, Culture and Public Relations (1333-6371) 5 (2014), 2; 161-170
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: Internet; komponentna analiza; pouzdanost; svrsishodnost
( Internet; component analysis; reliability; appropriateness )
Sažetak:
Primjenom teorije razložne akcije, glavni cilj ovog istraživanja bila je konstrukcija upitnika koji pokrivaju aspekte korištenja interneta kod studenata u obrazovne svrhe: stavova, subjektivnih normi, percipirane kontrole, želje promjene ponašanja te uvida u aktualno korištenje interneta. Ispitan je prigodni uzorak od 32 studentice i 23 studenta iz šest hrvatskih gradova, od toga 29 s druge i 26 s treće godine studija. Svih pet upitnika pokazalo je srednje do visoko zadovoljavajuću pouzdanost, a jedinstvene glavne komponente svakog od upitnika tumače od 32 % do 66 % ukupne varijance. U analizi razlika, pokazalo se da studenti postižu statistički značajno više rezultate u Percipiranoj kontroli korištenja interneta, u odnosu na studentice. Studenti iz Biograda postižu najviše prosječne rezultate u Korištenju interneta sada u svrhe učenja, a Zagreb najniže. Niti jedna razlika u aspektima korištenja interneta nije statistički značajna niti za dobnu grupu, ni za grad studiranja, niti za sredinu iz koje studenti potječu.
Projekt / tema: 196-1962766-2751
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Informacijske i komunikacijske znanosti,Psihologija,Pedagogija
URL Internet adrese: http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=188961
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Primjena teorije razložne akcije u analizi korištenja interneta kod studenata u obrazovne svrhe
Upisao u CROSBI: Joško Sindik (Josko.Sindik@inantro.hr), 12. Lis. 2014. u 21:49 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4