Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

What cognitive levels do students really use when solving the items? Cognitive interviews as an efficient tool in test validation. (CROSBI ID 617833)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Ćurković, Natalija ; Ćurković, Petar What cognitive levels do students really use when solving the items? Cognitive interviews as an efficient tool in test validation. // Global and local challenges for best practices in assessment / Elosua, Paula (ur.). San Sebastián: University of the Basque Country, 2014. str. 135-136

Podaci o odgovornosti

Ćurković, Natalija ; Ćurković, Petar

engleski

What cognitive levels do students really use when solving the items? Cognitive interviews as an efficient tool in test validation.

New methodology for test validation is presented and experimentally validated.

Item Response Theory ; Cognitive Levels ; Test Validation

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

135-136.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Global and local challenges for best practices in assessment

Elosua, Paula

San Sebastián: University of the Basque Country

Podaci o skupu

The 9th Conference of The International Test Commission: Global and Local Challenges for Best Practices in Assessment.

predavanje

02.07.2014-05.07.2014

Donostia-San Sebastián, Španjolska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti, Psihologija

Poveznice