crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 735662

Zbornik radova

Autori: Velki, T.
Naslov: Prevencija vršnjačkog nasilja u osnovnim školama – što se napravilo na području Osječko- baranjske županije?
( Prevention of peer violence in primary schools - what has been done in the Osijek-Baranja County? )
Izvornik: Zbornik radova e-nasilje– izazovi proučavanja i preveniranja nasilja u okviru novih medija / Babić Čikeš, A. ; Krupić, D. ; Šincek, D. (ur.). - Osijek : Filozofski fakultet , 2014. 37-38 (ISBN: 978-953-314-075-9).
Skup: 5. znanstveno-stručni skup posvećen pitanjima nasilja: e-nasilje– izazovi proučavanja i preveniranja nasilja u okviru novih medija
Mjesto i datum: Osijek, Hrvatska, 26-29.11.2014.
Ključne riječi: prevencija; preventivni programi; vršnjačko nasilje
( prevention; preventive programs; peer violence )
Sažetak:
U posljednjih desetak godina sustavno se radi na osvješćivanju problema vršnjačkog nasilja te uvođenju različitih programa prevencije u svrhu smanjenja istog. Međutim, malobrojne su evaluacije uspješnosti takvih programa. Cilj je ovog istraživanja bio ispitati koji se preventivni programi usmjereni na smanjenje vršnjačkog nasilja provode u osnovnim školama na području Osječko-baranjske županije te kakva im je uspješnost. U istraživanju smo koristili online anketu kreiranu posebno u ovu svrhu. Istraživanje smo proveli sa stručnim suradnicima (pedagozi i psiholozi) zaposlenim u 67 osnovnih škola na području Osječko-baranjske županije. Rezultati istraživanja su pokazali da većina škola (91%) u ovoj županiji provodi neki od programa prevencije vršnjačkog nasilja. Rezultati pokazuju i to da škole u kojima se preventivni program provodi više godina uzastopno procjenjuju da u njihovim školama dolazi do većeg smanjenja nasilja. Prema dobivenim podacima među školama ne postoji statistički značajna razlika u procjeni uspješnosti (smanjenju nasilja) obzirom na duljinu trajanja programa. Također, škole u kojima je veći broj različitih skupina sudionika bio uključen u provedbu ne procjenjuju veći uspjeh preventivnog programa u odnosu na škole s manjim brojem različitih skupina sudionika.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
Upisao u CROSBI: Tena Velki (tvelki@foozos.hr), 28. Stu. 2014. u 10:12 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4