crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 738273

Zbornik radova

Autori: Kozarić Ciković, Marijana; Delač, Ivana
Naslov: Samopoimanje, navike čitanja i školski uspjeh učenika s posebnim edukacijskim potrebama
( Self-image, reading habits and school success of the pupils with special educational needs )
Izvornik: 21. dani Ramira i Zorana Bujasa / Kuterovac Jagodić, G., Erceg Jugović, I., Huić, A. (ur.). - Zagreb : Filozofski fakultet, Zagreb , 2013. 132 (ISBN: 978-953-175-463-7).
Skup: 21. dani Ramira i Zorana Bujasa
Mjesto i datum: Zagreb, Republika Hrvatska, 11-13.04.2013.
Ključne riječi: samopoimanje; navike čitanja; školski uspjeh
( self-image; reading habits; school success )
Sažetak:
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati razlike među učenicima sedmih i osmih razreda s posebnim edukacijskim potrebama i onih bez njih u samopoimanju, varijablama vezanim uz čitanje i školskom uspjehu. Učenici s posebnim edukacijskim potrebama smatraju se manje akademski kompetentnima, manje prihvaćenima od strane vršnjaka, manje su zadovoljni svojim ponašanjem te su općenito manje zadovoljni sobom i svojim životom od učenika koji nemaju posebne edukacijske potrebe. Manje vole čitati i manje su uvjereni da dobro čitaju, a postižu i slabiji školski uspjeh. Razlike postoje i ovisno o tome školuju li se takvi učenici uz rješenje o primjerenom obliku školovanja ili bez njega. Iz nalaza istraživanja vidljivo je da posjedovanje rješenja o primjerenom obliku školovanja, zbog individualiziranih postupaka koje su učitelji obvezni primjenjivati prema učenicima s rješenjem, ima učiinak na rezultat na dijelu ispitivanih varijabli te se time potvrđuje njegova svrhovitost u praksi.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
Upisao u CROSBI: Marijana Kozarić Ciković (mkozaric@mzos.hr), 5. Pro. 2014. u 17:03 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4