Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Samopoimanje, navike čitanja i školski uspjeh učenika s posebnim edukacijskim potrebama (CROSBI ID 619433)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Kozarić Ciković, Marijana ; Delač, Ivana Samopoimanje, navike čitanja i školski uspjeh učenika s posebnim edukacijskim potrebama // 21. dani Ramira i Zorana Bujasa / Kuterovac Jagodić, G., Erceg Jugović, I., Huić, A. (ur.). Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 132-x

Podaci o odgovornosti

Kozarić Ciković, Marijana ; Delač, Ivana

hrvatski

Samopoimanje, navike čitanja i školski uspjeh učenika s posebnim edukacijskim potrebama

Cilj ovog istraživanja bio je ispitati razlike među učenicima sedmih i osmih razreda s posebnim edukacijskim potrebama i onih bez njih u samopoimanju, varijablama vezanim uz čitanje i školskom uspjehu. Učenici s posebnim edukacijskim potrebama smatraju se manje akademski kompetentnima, manje prihvaćenima od strane vršnjaka, manje su zadovoljni svojim ponašanjem te su općenito manje zadovoljni sobom i svojim životom od učenika koji nemaju posebne edukacijske potrebe. Manje vole čitati i manje su uvjereni da dobro čitaju, a postižu i slabiji školski uspjeh. Razlike postoje i ovisno o tome školuju li se takvi učenici uz rješenje o primjerenom obliku školovanja ili bez njega. Iz nalaza istraživanja vidljivo je da posjedovanje rješenja o primjerenom obliku školovanja, zbog individualiziranih postupaka koje su učitelji obvezni primjenjivati prema učenicima s rješenjem, ima učiinak na rezultat na dijelu ispitivanih varijabli te se time potvrđuje njegova svrhovitost u praksi.

samopoimanje; navike čitanja; školski uspjeh

nije evidentirano

engleski

Self-image, reading habits and school success of the pupils with special educational needs

nije evidentirano

self-image; reading habits; school success

nije evidentirano

Podaci o prilogu

132-x.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

21. dani Ramira i Zorana Bujasa

Kuterovac Jagodić, G., Erceg Jugović, I., Huić, A.

Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-175-463-7

Podaci o skupu

21. DANI RAMIRA I ZORANA BUJASA

predavanje

11.04.2013-13.04.2013

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija