crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 741717

Časopis

Autori: Pahljina-Reinić, Rosanda
Naslov: Interes, učenje i postignuće
( Interest, Learning and Achievement )
Izvornik: Psihologijske teme (1332-0742) 23 (2014), 3; 461-480
Vrsta rada: pregledni rad
Ključne riječi: motivacija; situacijski interes; individualan interes; razvoj interesa; akademsko postignuće
( motivation; situational interest; individual interest; interest development; academic achievement )
Sažetak:
U ovom su radu prikazana teorijska razmatranja i istraživanja interesa kao važne motivacijske varijable u obrazovnom okruženju. Prvi dio rada sadrži prikaz različitih konceptualizacija interesa i njegove uloge u učenju i prikaz načina mjerenja interesa. U drugom su dijelu rada najprije prikazana aktualna shvaćanja dinamike razvoja interesa. Nakon toga prikazani su rezultati istraživanja učinaka interesa na procese i ishode učenja. Postojeća istraživanja odnosa interesa s drugim motivacijskim varijablama kao što su samodjelotvornost, ciljevi postignuća i vrijednost zadatka, razmotrena su u kontekstu uloge interesa u procesima samoregulacije učenja i njihova doprinosa razumijevanju funkcionalnih odnosa između motivacije, učenja i emocija.
Projekt / tema: 009-1301676-2381
Izvorni jezik: HRV
Rad je indeksiran u
bazama podataka:
Scopus
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
URL cjelovitog teksta:
Časopis izlazi u samo elektroničkom izdanju: NE
Google Scholar: Interes, učenje i postignuće
Upisao u CROSBI: Rosanda Pahljina-Reinić (rosanda@ffri.hr), 16. Pro. 2014. u 12:43 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4