Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Interes, učenje i postignuće (CROSBI ID 214142)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Pahljina-Reinić, Rosanda Interes, učenje i postignuće // Psihologijske teme, 23 (2014), 3; 461-480

Podaci o odgovornosti

Pahljina-Reinić, Rosanda

hrvatski

Interes, učenje i postignuće

U ovom su radu prikazana teorijska razmatranja i istraživanja interesa kao važne motivacijske varijable u obrazovnom okruženju. Prvi dio rada sadrži prikaz različitih konceptualizacija interesa i njegove uloge u učenju i prikaz načina mjerenja interesa. U drugom su dijelu rada najprije prikazana aktualna shvaćanja dinamike razvoja interesa. Nakon toga prikazani su rezultati istraživanja učinaka interesa na procese i ishode učenja. Postojeća istraživanja odnosa interesa s drugim motivacijskim varijablama kao što su samodjelotvornost, ciljevi postignuća i vrijednost zadatka, razmotrena su u kontekstu uloge interesa u procesima samoregulacije učenja i njihova doprinosa razumijevanju funkcionalnih odnosa između motivacije, učenja i emocija.

motivacija ; situacijski interes ; individualan interes ; razvoj interesa ; akademsko postignuće

nije evidentirano

engleski

Interest, Learning and Achievement

nije evidentirano

motivation ; situational interest ; individual interest ; interest development ; academic achievement

nije evidentirano

Podaci o izdanju

23 (3)

2014.

461-480

objavljeno

1332-0742

Povezanost rada

Psihologija

Indeksiranost