crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 741816

Zbornik radova

Autori: Miljević-Riđički, Renata; Cefai, Carmel
Naslov: Development of resilience curriculum for early years
Izvornik:
Skup: 28th International Congress of Applied Psychology
Mjesto i datum: Pariz, Francuska, 8-13. 7. 2014.
Ključne riječi: reslience curriculum; early years
Sažetak:
The need for a resilience curriculum in early years education is trying to be addressed through the cooperation of educational professionals from six European countries: Malta, Croatia, Portugal, Greece, Italy and Sweden. The objective of the curriculum is to help children to address both situational and developmental challenges they face at particular stages in early education years. Basic curriculum principals will be: developmental, step by step approach, making use of experiential, participative learning, multilevel, inclusive/diversity minded, child centered, meaningful and relevant to real life, user friendly, built on evidence based practice, addressing European identity and diversity.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Nije objavljen
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Projekt / tema: 227-2271694-1693
Izvorni jezik: ENG
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
Upisao u CROSBI: Renata Miljević-Riđički (renata.miljevic@ufzg.hr), 16. Pro. 2014. u 14:18 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4