crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 743138

Zbornik radova

Autori: Burić, Irena
Naslov: Uloga emocija u procesu samoregulacije učenja
( The role of emotions in the process of self-regulated learning )
Izvornik: Knjiga sažetaka 22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju? / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.). - Zagreb : Željeznička tiskara Zagreb , 2014. 35-35 (ISBN: 978-953-55079-4-9).
Skup: 22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju?
Mjesto i datum: Rovinj, Hrvatska, 5-8.11.2014.
Ključne riječi: emocije; samoregulacija učenja; motivacija; školsko postignuće; osobni i okolinski antecedenti emocija
( emotions; self-regulated learning; motivation; academic achievement; personal and environmental antecedents of emotions )
Sažetak:
Učenje i postignuće važni su za akademske, karijerne i socijalne životne ciljeve i ishode učenika te stoga predstavljaju važno izvorište za doživljavanje različitih emocija. Istraživanja pokazuju da učenici doživljavaju brojna, raznolika i intenzivna emocionalna iskustva u školskom okruženju, koja usmjeravaju njihove interakcije, utječu na učenje, poučavanje i postignuće te oblikuju njihov osobni rast i razvoj. Emocije djeluju na učenikove kognitivne procese i izvedbu, na njegovu motivaciju, ali i na psihičko i neuroimunološko funkcioniranje. Učeničke emocije imaju i značajan utjecaj na kvalitetu komunikacije u razredu, što za uzvrat utječe na učinkovitost poučavanja i vrstu interakcije između nastavnika i učenika. U posljednjih nekoliko godina znatno se povećao broj istraživanja koja proučavaju fenomen učeničkih emocija što je rezultiralo sljedećim važnim zaključcima: prvo, prilikom razmatranja obrazovnih problema potrebno je proučavati višestruka emocionalna iskustva kako kod učenika tako i kod nastavnika ; drugo, učeničke emocije ''uklopljene'' su na složene načine unutar pojedinca, kroz pojedince i kroz vrijeme te su pod utjecajem spola, rase, individualnih dispozicija, razredne interakcije i socijalno-povijesnog konteksta ; i posljednje, emocije snažno utječu na učeničko i nastavničko angažiranje, izvedbu i razvoj ličnosti, što znači da imaju važne implikacije za kreiranje obrazovne politike kao i za društvo u cjelini. Cilj ovog simpozija jest skretanje pozornosti stručne javnosti na važnost učeničkih emocija za procese učenja, motivacije i školskog postignuća, kao i na osobne i okolinske čimbenike koji doprinose njihovom razvoju. U okviru simpozija će biti prezentirana četiri interesantna recentna rada domaćih autora koja status učeničkih emocija stavlja u različite faze procesa samoregulacije učenja (emocije kao pokretači samoregulacije učenja u području pisanja ; osobni i okolinski čimbenici razvoja ugodnih emocija u području matematike ; uloga motivacijskih uvjerenja u ponašajnoj i motivacijskoj uključenosti u učenje matematike ; …) Nadam se da će ovaj simpozij doprinijeti prepoznavanju važnosti uloge emocija u obrazovnom procesu, razumijevanju individualnih i kontekstualnih čimbenika odgovornih za njihov nastanak kao i potencijalnim učincima doživljenih emocija na učenje, motivaciju i školski uspjeh.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Projekt / tema: 269-1301676-0821
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
Upisao u CROSBI: Izabela Sorić (isoric@unizd.hr), 19. Pro. 2014. u 13:58 sati
Napomene:
Rad je predstavljao uvodno predavanje u simpoziju "Uloga emocija u procesu samoregulacije učeja"



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4